Avent Anti Lek Tuitbeker Pinguin (vraagje)

Discussie in 'Voeding' gestart door Jorietje, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb voor onze zoon van 8 mnd de Avent Anti Lek Tuitbeker met pinguinplaatje gekocht en zonder het antilekventiel ben ik nu aan het oefenen met hem en het drinken gaat op zich prima. Maar er komt een dag dat ik het waarschijnlijk wel prettig vindt om de beker antilek te maken ;)

Alleen heb ik zelf ook even getest met het antilekventiel erin, maar ik krijg er niks uit!! Wat doe ik verkeerd?? Iemand ervaring met deze beker? Heb al zitten googlen maar kom niet echt verder, vandaar hier maar ns informeren..

Heb gekozen voor Avent omdat deze beker bij onze oudste in het begin ook goed beviel, alleen is de beker wel wat veranderd ;)

Gr, Joriet

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Vreemd, hier ook anti lek van avent (met pinguïn) en als het antiek ventiel er in zit moet je wel aan de tuit zuigen maar er komt genoeg uit.

3. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik ken het probleem ik had het namelijk ook!
    Heb een ander merk gehaald waarbij het wel lukte.
    Na weken zat het nog in mijn hoofd en heb met het ventiel lopen sleutelen en toen kreeg hij er wel wat uit.
    Geen idee wat ik gedaan heb :(

4. Marinke84

Marinke84 Actief lid

10 dec 2013
    152
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik draai het ventiel altijd een kwartslag en dan zit hij goed en is antilek. Verder niets bijzonders

5. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik heb hem in het begin ook gekocht voor onze dochter. Vond het een onding. Nu was dl ca. 6 maanden toen ik het ging proberen maar kreeg er zelf ook nauwelijks iets uit. Heb toen een nuby beker met zachte tuit gekocht en die gaat super. Ook anti lek. Daarnaast heb ik dit weekend een oefenbeker gekocht waarbij ze drinken als een normale beker maar die wel anti lek is. Dl wil namelijk altijd uit ons glad drinken als ze het ziet :D

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Heb ook al van alles geprobeerd, maar ik krijg er niks uit.. Maar ik geef niet op. Zal nog wel ns wat gaan proberen en maar hopen dat er wat uitkomt binnenkort. Nu eerst nog ff zonder ventiel, dat is om te leren wel zo handig geloof ik :) En anders ga ik een Hema beker kopen die heeft onze oudste ook veel gebruikt zonder problemen

7. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Van de week weggegooid, rot ding. Kreeg het niet voor elkaar en toen hij bij gebruik ook nog eens volledig uit elkaar ging met al het drinken op de grond heb ik m resoluut weggegooid. Ze leert nu drinken uit een normale beker..

8. beebj

beebj Niet meer actief

Je moet het ventiel inderdaad even wat draaien, zomaar een half rondje ofzo. Ik had dat probleem ook & manlief heeft dit als DE oplossing gevonden.

9. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb de beker ook en als ik m klaarmaak probeer ik altijd zelf er iets uit te krijgen. Dat ventiel zit er soms niet goed op waardoor hij helemaal blokkeert.
    Als het daarmee niet lukt gewoon Philips contacten

Deel Deze Pagina