Goedemorgen, Hoe vaak voelen/voelden jullie je baby met ongeveer 23/24 weken? Mijn placenta ligt achter en voelde het vanaf 17/18 weken. Best veel ook. Laatste week echt minimaal, alleen zo nu en dan vage schopjes ver weg. Benieuwd hoe jullie ervaring was rond deze termijn!
Elke dag eigenlijk de hele dag door. Ook aan de buitenkant goed te voelen. Maar ik heb n kleine druktemaker in mn buik haha
Wat fijn!! Ik had dit eerst ook, maar de laatste week dus helemaal niet meer. Af en toe een vaag schopje ver weg en dat is het. Gelukkig vanmiddag een controle, want word er erg onzeker door.
Ik voelde de jongste ook best vroeg goed (had behoorlijk wat ruimte). Heel beweeglijk met placenta achter. Toch voelde ik het ook een periode niet of weinig. Toen lag het met de rug naar mijn buik. Vanaf 28 weken is het belangrijk dat je de kleine elke dag voelt. Ik snap desondanks je onzekerheid. Fijn dat je een afspraak hebt vandaag.
Nou hier lag hij ook met de rug naar mijn buik, waardoor ik hem amper voel. Dat is een verklaring. Ik hoop maar dat hij snel draait, want die bewegingen voelen vind ik toch een stuk geruststellender .
Ik wilde dit nog reageren inderdaad! Vaak zijn ze dan gedraaid. Wel fijn om te weten dat het daaraan ligt.