Goeieavond allemaal. ik heb sinds 21 dec verhoging / koorts. bij het wakker worden is het 37,8 +-, en savonds natuurlijk hoger tussen 38,3/38,5. Maar toch heb ik alles aangevinkt als koorts (is dit oke?) Nu nog een vraagje, hoe zit het met zwanger worden en koorts?
Je hebt je temp niet ingevuld? Ziekte over het algemeen kan beperkend werken om zwanger te worden. Maar, het is geen vaste regel.
Ja heb me temperatuur wel ingewikkeld maar omdat ik ook fever heb ingevuld, komt er niets in beeld. Dankjewel voor je antwoord
Geen ovutesten ernaast gedaan? Met koorts/verhoging is het lastig bepalen wanneer je eisprong is geweest obv alleen tempen. Ovutesten als extra backup is dan geen overbodige luxe. Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je dan ook een eisprong hebt. Kan ook best zijn dat je lichaam nu een ronde overslaat en de focus legt op beter worden.
Dit Ik zou deze ronde even met een flinke korrel zout nemen qua temp en het opsporen van je eisprong.
@Dubbeltje82 @RoGiJuLi Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb ook helemaal geen verwachtingen van deze maand, was er al bang voor dat dit een verloren ronde zou zijn. en qua ovuluatie testen, ik merkte altijd dat ik er dan te veel mee bezig was, ben nu jaar bezig om zwanger te worden en het temperaturen is puur om meer inzicht te krijgen in me cyclus. gelukkig vrijen we wel vaak op t juiste moment (achter af gezien). we gaan t zien, dank jullie dames!