Het moet niet gekker worden: huilend op de bank bij all you need is love

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jols, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsss zit ik op de bank met een half oog all you need is love te kijken merk ik dat ik tranen in m'n ogen kijk als ik anderen zie huilen. Nou ben ik altijd iemand geweest die 'snel' huilt maar sinds m'n zwangerschap is het nig veel erger. Ik kan huilen als ik iets liefs hoor, iets verdrietig zie of een mooi liedje hoor. Het is wat die hormonen.
    Nu ben ik wel nieuwsgierig herken je dit? Heb jij tijdens je zwangerschap ook veel meer last van je emoties?

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Hier zit er nog een hoor. Deze zwangerschap extreem emo

3. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    hier ook nog een, hahaha

4. tuc

tuc Niet meer actief

haha heel herkenbaar, ik heb maanden geleden een topic geopend tijdens de olympische spelen, ik kon niet stoppen met janken toen de vrouwen 8 hun medailles kregen, vs geloof ik of canada...dieptriest, heb helemaal niks met roeien:p

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.817
    2.674
    113
    Ik had juist helemaal geen emoties meer tijdens de zwangerschap. Ik kon zelfs niet meer huilen bij AYNIL. Inmiddels doen de tranen het weer :)

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik jank al als ze een groene bal bij lingo trekken.

Dus ook hier een jankerd bij all you need is love!

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Yep hier ook!!
    Heb het ook altijd bij die reclame over dierenmishandeling

8. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    troost je ik had het gister bij jersey shore ;)

9. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    hahaha ik deed net zo hard mee hoor! Het was er ook wel een goed liedje voor ;)

10. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Haha heel herkenbaar! Afentoe echt van die emo buien! Sommige programmas mijd ik als er visite is haha! Alhoewel het soms ook wel oplucht op één of andere manier hihi ;) succes met de tranen meiden ;)

11. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha erg leuk om de ervaringen van anderen te lezen! Mijn vriend heeft soms ook de grootste lol om mijn buien. Het blijven rare dingen die hormonen :D

12. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Hier ook al zo'n emotioneel dier maar dat ik laatst moest huilen om t nummer van will i am en Britney spears was toch wel toppunt...

13. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hahaha dat is wel erg ja! Die hormonen leven echt hun eigen leven, arme mannen om ons heen die het helemaal niet herkennen! Grappig om zo de ervaringen te lezen.

14. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    sinds ik zwanger ben geweest huil ik om het volkslied....kwam tijdens de zwangerschap en is nooimeer opgehouden. Verder huilde ik erg snel kon echt niets meer hebben. Ik was altijd al snel emo, maar idd di ehormonen maakte het enkel maar erger....

15. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Owwwww ERRUGGGG,

Ik sjank me hier ook het ongans.
    Heb de keukenrol naast me liggen, gelukkig heeft manlief nachtdienst...kan ik lekker ongegeneerd janken.....wát een mooi programma tóch!!

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha herkenbaar

17. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om alle reacties te lezen. Naast de logische momenten ( echo's, vertellen van zwangerschap aan dierbaren) was mijn ergste emo moment vlak voor kerst. Ik luisterde naar serious request op 3fm. Toen kwamen de zoontjes van Gerard ekdom bij het glazen huis om te vertellen dat ze hun vader lief vonden en hem misten. Het was maar goed dat ik alleen in de auto zat :)

18. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Het is mij zojuist gelukt om bij de film The Hobbit een traantje te laten!

Deel Deze Pagina