Zo is Piet al een paar dagen. Gister heb ik contact opgenomen met de HA, deze vermoedde een infectie van de bovenste luchtwegen en ik moest paracetamol geven, veel spoelen met zout water en het even aankijken. Piet had toen 38.5 koorts (rectaal gemeten). Vandaag (net) heb ik hem met de orometer gemeten en ene oortje was 39.4 en andere 38.3.... niet goed dus. Nu heb ik gelijk de HA gebeld en kan over 3 kwartier terecht. Nadeel is wel, dat we vorige maand bij dezelfde HA weg zijn gegaan, omdat wij zijn oordeel niet vertrouwen. Ik zal hem dadelijk dus ook zeggen, dat ik morgen gelijk weer naar onze nieuwe HA gaan. Echt rot, dat dat op een tijdstip gebeurd, waarop we onze nieuwe HA niet te pakken kunnen krijgen. En arme Piet, dat hij met die koorts rondloopt en zich zo belabberd voelt....
Vervelend is dat! Milan is vorige week ook ziek geweest met 4 dagen koorts rond 39.3. Heel zielig voor die kleintjes. Succes en beterschap
Ik kom net terug van de HA. Piet heeft een flinke keelontsteking en heeft nu antibiotica. Binnen een paar dagen moet hij zich al wat beter voelen. Verder moest ik hem vooral niet te warm kleden en hem op bed leggen wanneer hij dat aangeeft. Piet heeft net zijn eerste spuitje (oraal) binnen en ligt op bed.
achossie arme Piet.. Sterkte met de kleine man..hopelijk voelt hij zich snel beter Geef hem maar een dikke knuffel namens ons