mijn kleinste kanjer is ziekjes heeft oorontsteking en heeft koorts(39.3 is dit koorts?) drinkt gelukkig wel maar kan er niet tegen om me kleine uk zo te zien moest ik ff kwijt hihi
Ach goss.. sneu he? Lucas is momenteel ook ziek! Alles boven de 38 graden is koorts, dus jouw mannetje heeft wel degelijk koorts! Idd zoveel mogelijk laten drinken, evt. een paracetamolletje (of wellicht heeft hij antibiotica voor zijn oorontsteking?) en dan is het een kwestie van uitzieken! Succes met je mannetje!
hij krijgt neusspray en idd antibiotica en zetpil geef ik hem idd maar helpt niet echt,ja heel even jij ook beterschap met je mannetje
En z'n ledikant ophogen bij z'n hoofd. Een paar flinke boeken ondr de poten. Zo word de druk bij z'n oortjes wat minder. Beterschap!
Nou die kleine meid van me is afgelopen weekend ook ziek geweest... Je zag echt aan heel haar gezichtje dat ze ziek was, heb me nog nooit zo machteloos gevoeld . Gelukkig is ze sinds gister weer de oude en heeft ze me heel veel lachjes gegeven dus ben weer helemaal happy. Hoe gaat het nu met je zoontje? Is ie al wat opgeknapt?
het gaat wel met kayro nog steeds koorts,drinkt gelukkig wel en erg huilerig,en alleen maar willen slapen