Bas staat in de Ouders van Nu (januari)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muisje14, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Bas staat in de Ouders van Nu. Hij staat in het nummer van januari op blz 8 bij ... helpen in huis.... hij helpt mij mee met stofzuigen.[/FONT]

Echt zo leuk dat hij erin staat..... maar dit is wel ff erg van mij haha.

Nu komt het.. in november heb ik die foto opgestuurd. Ik kreeg toen al een reactie terug dat het een leuke foto was en of dat ik de foto opnieuw wilde sturen, maar dan als bijlage (had 'm in de mail gezet). Dus toen dacht ik al dat vragen ze niet zomaar. Maar goed volgende maand zou eigenlijk dat artikel erin staan, maar toen werd het ineens zo koud en werd er een ander artikel ingezet iets van... voor het eerst schaatsen... Nou ja dacht ik nog das ook jammer. Maar goed verder niet meer bij stil gestaan. Het nummer van januari komt uit. En ik gewoon gelezen, maar blijkbaar niet alles haha. Bas wilde ondertussen mijn boekje al hebben dus toen ik het boekje 'uit' had mocht hij er mee spelen.

Nu krijg ik net een krabbel op mijn hyves dat ze een bekende foto in Ouders van Nu ziet.... WTF heb ik dat hele artikel gewoon niet gezien. Ik heb gewoon mijn eigen kind gemist hahaha. Nog een wonder dat het boekje nog heel is, want Bas kenende scheurt hij er vaak op los.

Maar ik vind het echt super leuk dat hij erin staat! Dat wilde ik even met jullie delen!

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wat leuk! Heb ook de ouders van nu en heb je knappe kereltje al gezien! :D

3. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Kun je de foto niet ook hier posten :)

4. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Dit is de foto

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    leukkk heb m ook gezien!!

6. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat schattig! En vooral handig ;)

7. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ja die heb ik ook gezien!
    Vond hem wel stoer!

8. Storm

Storm Niet meer actief

Gezien! Dacht nog wat grappig, die van mij gaat alleen maar op de stofzuiger zitten/staan :D.

Maarruh, wat kost dat nou zo'n hulp in de huishouding?:D

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Aw, wat leuk!! Hihi dat je hem zelf gemist hebt :D

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ah! Die is zeker leuk zeg!
    Hier wordt ook druk geholpen :D

11. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hihi mijn zoon is dol op stofzuigen. Hij loopt echt naar het stopcontact om de stekker erin te doen, wat niet lukt omdat er kinderbeveiliging op zit. Ik moet dan de stofzuiger aan doen en gaat hij stofzuigen. Hij komt alleen niet verder dan 1 m² haha

Deel Deze Pagina