babyalbum

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jinx, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hoi meiden,

even een vraagje.
    hebbben jullie in de babyalbum van de kleine ook jullie buikfoto´s staan of zijn jullie gelijk begonnen met foto´s van de geboorte enz.?

gr linda

2. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik heb alles erin. Op de eerste blz. staat een foto van de test, daarna het schilderen van zijn kamertje, daarna buikfoto's van mij , daarna alle echo's en vervolgens natuurlijk foto's van zijn geboorte en alle weken die daarop volgen. Nu plak ik ieder maand ong. 5 foto's in en de rest staat gewoon op de computer.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Ik heb ook foto's van mijn buik en van zijn kamertje enz. Ook plak ik het geboortekaartje erin en de knipsels uit de krant.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wat grappig hier precies zo!
    Ik was al in het boek begonnen tijdens mijn zwangerschap
    ik heb trouwens ook van alle visite apart een foto en heb ze gevraagd iets op te schrijven. die heb ik samen met de foto in het boek geplakt

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb 1 fotoboek met echofoto`s, buikfoto`s enz en 1 boeke met geboortekaartje en daarna de foto`s van Julia vanaf de geboorte

6. Jessica 1985

Jessica 1985 Actief lid

15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hey,
    Wij hebben er de dikke buik foto's in,echo foto's,geboorte kaartje,foto's van het kamertje en van de geboorte natuurlijk.

Gr Jessica

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik heb een zwangerschapsboek (bijna af) en ik ben bezig met een geboorteboek En dan doe ik de periode tot ze een week of 4 was, dan is hij denk ik vol genoeg.

Linda

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb mijn zwangerschap met name voor mezelf vastgelegd, dus dat zit allemaal in mijn zwangerschapsdagboek (echofoto's en buikfoto's)

In Siems eigen album zit een afdruk van de 20 weken-echo (daar zie je al een echt mensje), één foto van mij in bikini (3 dagen voor bevalling) en verder alleen foto's van Siem (en wij en familie mét Siem natuurlijk)

Ik heb ook een babydagboekje met mijlpalen voor het eerste jaar. Daarin leg ik momenten vast als eerste Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw, maar ook: wie zijn opa en oma, peter en meter, etc. In dat boekje doe ik ook wat fotó's van die personen en gebeurtenissen.

Deel Deze Pagina