Bekijk bijlage 85400 Zo lag me kleine meisje vanmiddag te slapen in haar box. Ik heb even met grote ogen staan kijken want ze is pas 9 weekjes oud. Ze draait zich al een dik een week steeds naar dr zij toe en zo nu en dan komt ze op haar buik terecht maar ja wat doe je nou toch met die arm die in de weg ligt .. nou dat heeft ze dus vanmiddag uitgevonden en ze heeft heerlijk 1,5 uur op dr buikje liggen slapen. Maar wat ik me nu afvroeg .. is dit niet erg snel ?? Ik kan me vaag herinneren dat die bij me 2 zoontjes toch echt niet zo snel het geval was ...
Is inderdaad wel vrij snel ja. Mijn jongste is nu 7 maanden. Met 4 maanden rolde hij van buik naar rug, en sinds vandaag van rug naar buik. Ps...wat een schatje zeg
Mijn zoontje deed dit ook wel eens met 12weken. Mijn nichtje zelfs nog eerder, maar dat werd ook meteen een buikslaper. Misschien bij jouw dochtertje ook?
dat is best knap mijn zoontje rolt heeeeel af en toe van zijn buik naar zijn rug, maar andersom nog niet gezien is volgens mij ook moeilijker haha dus is idd wel snel geniet er van.
Knap hoor! Hier ook zo'n snelle, mijn dochter kon ook rollen met 2.5 maand. Ze slaapt trouwens ook altijd op haar buik.
Ahhh lief zeg! Mijn dochter is ook erg snel, maar rolde "pas" met 3 maanden andersom (buik -> rug) en met 4 maanden van rug naar buik. Dus iets later wel. Bij Julia was dat het begin pas, want na 6 maanden ging het allemaal nog veel sneller en nu loopt ze los! Dus wie weet... Lekker van genieten!
Onze dochter rolt sinds vorige week pas op haar buik. Wij vonden dat ook al snel, want haar grote zus was ook 7 maanden voordat ze omdraaide.
Kinley was 6 maanden toen het haar lukte (gewoon in de kamer op de grond) Van Kylian kan ik me het nog heel goed herinneren, die lag met 4 maanden in het ziekenhuis met een infuus in zijn hoofd toen hij het presteerde om zich om te draaien. Resulteerde er wel in dat hij zijn infuus uit zijn hoofdje draaide, en ach als die er toch uit was dan mochten we wel naar huis (zouden we 's avonds toch gaan maar nu werd dat dus iets vervroegt.) Maar wat een schattige foto en meid heb je. Groetjes Anita
Idd, wat een schattige foto! Ze is idd rap met draaien. Sven rolde van buik naar rug toen hij net 3 mnd was. Sinds 4 mnd van rug naar buik. Volgens fysio was dat al snel, dus 9 weken is supervlot! Knap hoor.
wel snel maar mijn zoontje deed dat ook en is een echte buik slaper ik begin vond ik dit erg eng maar soms draai ik hem savonds nog op zijn zij als ik zelf na bed ga en ja hij draait dan in zijn slaap toch paar minuten/uren weer om
Esmay is ook vrij snel daarmee, wist zich bij 1 week al ondanks slaapzakje helemaal omhoog te duwen etc. En gooide ook al vrij snel haar benen alle kanten op! Bij 3 maanden draaide ze al vaak per toeval op haar buik en bij 3,5 maand doet ze het ook echt steeds vaker en soms zelfs terug weer op de rug... Schattig is dat he om te zien he hoe ze zo bezig zijn?
Ook een lekker vlotte dame !! Kan heel goed hoor onze dochter was nog net geen 12 weken en rolde van buik naar rug en van rug naar buik
Snel inderdaad! Tenminste, Irem is vandaag voor het eerst (en volgens mij per ongeluk ) van haar buik naar haar rug gedraaid. Ze draait af en toe wel van rug naar zij, maar dat is het dan ook
Wat lijken onze meisjes toch op elkaar . Lisa draaide ook met 2,5 maand van buik naar rug, per ongeluk door haar gewicht te verplaatsen. Was in het ziekenhuis, ik pakte een flesje uit de koelkast, draaide me weer om en toen lag ze opeens op haar rug! Maar met 9 weken van rug naar buik draaien is erg snel! Van buik naar rug draaien gaat vaak per ongeluk, van rug naar buik niet echt en al zou het wel per ongeluk zijn, het is erg knap!
hihi, inderdaad. Het was echt per ongeluk hoor bij Irem want toen ik haar nog een keer op haar buik legde werd ze boos en begon ze te huilen, ze wist duidelijk niet wat ze moest doen haha
Ik dacht eerst ook dat het per ongeluk was dat ze op haar buik gedraaid was maar ze blijft het dus doen. En ik leg haar wel eens terug op dr rug maar binnen notime ligt ze weer op haar zij of buik. Dus ja ze zal wel een buikslapertje worden/zijn