Hallo, Dit is mijn verhaal van hoe het vorige week ging: Gister ons kleine Frummeltje gezien, had bloedverlies woensdag en donderdagochtend, toen paar dagen niks meer. Maar maakte me toch wel zorgen! Gisteren op een verjaardag(24-01) ging ik plassen en ineens meer bloedverlies, mn zus zegt kom op, ik zie dat je er mee zit. We gaan naar het Ziekenhuis, heb je iig een beetje zekerheid, bij de HA of VK word je weer doorgestuurd etc. En er was hartactie en zag er wel goed uit. Dus wat minder zorgen. Vandaag: Ik weet het niet meer, wat moet ik doen? Ik heb meer bloedverlies.. Had van de week ook nog een beetje bloedverlies maar echt heel weinig. Nu ging ik vanmorgen plassen en was het iets meer en echt heel rood ook voel ik me best goed (op de onzekerheid na) en zijn mn borsten minder gevoelig.. Niet toch een miskraam hé? Wat moet ik doen? Groetjes, Desiree
Hoi desiree, Ja kan helaas niets doen. Als het mis gaat gaat het mis, hoe vaak je ook met de echo kijkt,tegenhouden kan je het niet. maar het bloedverlies hoeft helemaal neit te betekenen dat het misgaat. Je baarmoeder word nu ontzettend goed doorbloed maar is daardoor ook een stuk kwetsbaarder waardoor er een haarvatje kan knappen wat het bloedverlies geeft. Het kan getriggerd worden door gemeenschap,ontlasting hebben,sporten,zwaar tillen. Indien het zoveel word als een mensus of je krijgt er krampen bij dan moet je even contact opnemen met je verloskundige. Imke