hey hey, waarom zo misselijk? het is heerlijk om zwanger te zijn maar wat ik minder vind is de misselijkheid. weet iemand waarom het zo is en wat je er aan kan doen? groetjes,
smorgens licht verteerbare producten eten ,Gember schijnt bij veel zwangere vrouwen te helpen tegen misselijkheid.
Heey Ennentje, Het schijnt dat je zo misselijk wordt van het aanmaken van het HCG hormoon. Dit stijgt elke 2 dagen behoorlijk. En daar kan je idd erg misselijk van worden. Ik heb het alleen niet 's ochtends, maar 's middags om een uur of vier begint het. Het schijnt te helpen om voor het opstaan 's ochtends een creaker of beschuitje of iets dergelijks te eten. Van mijn vk kreeg ik de tip om als ik misselijk wordt een slok cola te nemen. Het helpt niet altijd, soms helpt cola, dan een dropje, dan een stukje appel, het is steeds een beetje zoeken....... Meestal begint het bij 12/13 weken weer af te nemen, dan heb je de HCG piek gehad. Maar ja er zijn ook vrouwen die de hele zwangerschap misselijk zijn, maar ik ga uit van het positieve en hoop dat ik bij de groep hoor waar het straks over is ...... Hoop dat jij je ook snel weer beter mag voelen...... Sterkte en een dikke knuffel.... xxx Liena