Ik ben graag op tijd Heb al volop zitten rondkijken wat ik wil voor 1e verjaardag versiering maar ik kan eigenlijk nergens van die borden voor op het raam of deur vinden van 1e verjaardag iemand ?? liefst online aangezien ik hier in de buurt al gekeken heb maar niks te vinden zoek echt een soort van plaat / bord, dus geen opblaas dingen
Ik kon ook niks vinden en vond een raamstikker te duur. Heb haar naam en hoera 1! Uit gekleurde vellen papier geknipt (A4 formaat letters) en met plakband (dubbel gerold) op het raam geplakt. Nog een paar sterren en hartjes erbij en klaar was Keessie! Stond heeel erg leuk!
Heb het niet gevonden.. Wel maat werk druk platen maar dan ben je 50,- verder.. Hier dus toch de opblaas 1 voor het raam. Binnen heb ik wel een slinger met vlaggetjes waar een 1 op staat. En idem op de ballonnen..
Mijn dochter wordt in Februari 1 jaar....spannend......ik ben ook even gaan kijken op het internet. Op de website van makkelijkfeestje.nl vond ik wel deurdecoratie maar ik weet niet of je het wat vindt. verder zag ik allerlei leuke dingen dus ik ga zelf nog even verder rondsnuffelen
toch niet kunnen vinden wat ik zocht,alleen een deurposter. maar meer nog niet helaas. iemand nog tips ??
ja zo'n gemaakte raamsticker vind ik ook wat te gek dacht meer aan een soort van bord maar nog niets gevonden
wij hebben een spandoek laten maken bij vista print.je kan kiezen voor buiten of voor binnen.wij hadden voor binnen gekozen en hebben hem voor het raam gehangen hier onder een foto ervan je kan zelf de teksten en afbeeldingen kiezen Bekijk bijlage 293699
Ik had een krans gemaakt met kartonnenletters van de hema met de tekst er is er 1jarig er op die hing aan de deur. Balllon opgeblazen in het midden kan de krans elk jaar weer gebruiken. En heb een stoffen slinger bij de xenos gekocht met een tekst van verjaardag er op. Van harte gefeliciteerd ofzo iets en een naamslinger van haar had ik al.
wij hadden voor langzaam gekozen en binnen 2 weken hadden we hem al in huis.ik had hem toen besteld met een bon voor een gratis spandoek hoefde alleen de verzendkosten tebetalen