doorkomen van tandje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kirst78, Feb 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Sinds afgelopen woensdag krijgt Jasmijn een tandje door. Nu weet ik dat dat gepaard gaat met diarree, maar ze drinkt nu ook erg weinig. Zo ongeveer 500cc per dag. Ze wil dan ook echt niet meer en houdt haar kaken stijf op elkaar. Hoort dit er nu ook bij en moet ik me zorgen maken over uitdroging? :confused: Verder is ze nog steeds supervrolijk en is ze niet duf of futloos. Hopelijk dat iemand dit herkend.

2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    Minder drinken is wel normaal hoor! En 500cc gaat nog wel hoor.
    Er zijn hier dagen dat Britt niet meer wil drinken dan een halve liter.

Komt goed! Hier komen de kiesjes door, en dat gaat niet geheel pijnloos!

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    pff wel fijn om te horen dat ik me geen zorgen hoef te maken. Tja Jasmijn is ook niet echt een geweldig grote drinker, maar omdat ze nu ook nog eens diarree heeft heb ik weer mijn twijfels. Maar ja het moederschap gaat natuurlijk gepaard met zorgen :-D Bedankt!

4. Jaydienne heeft dit ook zo gehad hoor,wilde helemaal niet haar flesje hebben,maar ik gaf haar een ligakoekje of iets anders of diksap dit nam ze dan weer wel.
    Misschien het proberen waard,haar iets anders proberen te geven dan haar flesje?

Succ6

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ja had haar al thee, fruithapje en liga gegeven. Liga gaat er redelijk in, maar bij die andere 2 houdt ze helaas ook haar kaken stijf op elkaar. Het is een eigenwijsje, maar zolang ze nog vrolijk is, moet ik me maar geen zorgen maken denk ik. Ze krijgt tenminste nog altijd wel wat vocht binnen.

6. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    yoghurt misschien? zit ook vocht in

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Nou de dagen dat ze niet meer wil drinken lijken voorbij. Sinds gisteravond heeft Jasmijn weer goede ontlasting en drinkt ze haar flesjes weer leeg. Ze had vanmorgen zelfs een wat ahrdere ontlasting. Er blijken nu gewoon 2 tandjes tegelijk door te zijn gekomen. Nou daar zijn we ook weer doorheen gekomen. Op naar de volgende tandjes. Bedankt voor jullie tips!

Share This Page