Koorts en toeschietreflex

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Natasja, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb geen idee maar zou er verband kunnen zijn tussen het NIET krijgen van een toeschietreflex en het hebben van koorts?

Ik ben ziek en gisteravond had ik 39,1 graden. Toen ik wilde kolven voor het slapen gaan, kreeg ik geen toeschietreflex. Ik heb er uiteindelijk denk ik 20 minuten over gedaan. (masseren enz)

Bij de laatste voeding van Dean een paar uurtjes ervoor duurde het ook langer dan normaal en vlak daarna begon ik koorts te krijgen.

Zou het kunnen?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Dat idee heb ik zelf ook wel ja. Denkt wel om je productie nu je ziek bent. Ik kreeg n.m. een keer een flnke dip toen ik ziek was. Dus lekker samen met je knul op bed !

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb hem inderdaad uit voorzorg wat vaker aangelegd vandaag. Hij is zelf ook niet helemaal lekker dus vind het wel ok geloof ik.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    En heel veel drinken, zodat je afvalstoffen uit je lichaam gaan. Beterschap!

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Beterschap Natas

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank je wel meiden!
    Zal ook nog meer drinken!

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Beterschap en gefeliciteerd met Dean zijn half jaar en dus al een half jaar bv!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D dank je wel!

9. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had het ook een keer toen ik kotsmisselijk op bed gehad; aan beide kanten geen toeschietreflex te bekennen.... Pas toen ik had overgegeven (sorry, hoor ;)) kwam er weer melk. Heel aparte ervaring....

Even ter bemoediging: je lichaam maakt nu antistoffen aan, zodat je kleine nu ook extra weerstand opbouwt.... schrale troost, misschien ;)

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik had het ook toen ik koorts had, behalve tijdens mijn borstontsteking(en), toen kreeg ik wel een toeschietreflex alleen was hij gigapijnlijk!

11. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Met koorts krijg je inderdaad minder bv, gewoon wat vaker aanleggen, veel rust houden en goed blijven drinken. Het komt dan vanzelf weer goed. Probeer je wel goed te ontspannen als je voedt, want als dat niet lukt, blijft je toeschietreflex ook vaak achterwege.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gelukkig was het 1 malig! :D

Deel Deze Pagina