Hoi, Ik heb een vraagje. Ik heb sinds 2,5 week terug last van verhoging koorts (37,5 - 38,5) schommelende tempraturen. Het begon met een steek in mijn linker zij rond de navel. Hiermee heb ik een week gelopen en ben naar de huisarts gegaan. Waarschijnlijk de uitstulpingen van de darmen wat ontstoken zijn. Dit was op een vrijdag. Ik wist dit ik za/zo ongesteld moest worden, dus dacht dat de bijhorende misselijkheid daarvan kwam. Maandag nog steeds koorts voel me niet lekker, snachts heftige maagzuur aanvallen, ik wist niet wat mij overkwam voelde me zo ziek. Ik was nog steeds niet ongesteld geworden en ik had toevallig een test in huis liggen. Ik om 3.00 snachts getest en ja hoor zwanger. Ik dacht dat dat de antwoord was op al mijn vragen. Naar de huisarts, zij gecontroleerd ook een positieve test maar de koorts houd aan. Dit kon niet van de zwangerschap komen. Meerdere malen urine ingeleverd, is op kweek gezet. Kwam niks uit. Afgelopen vrijdag bloed geprikt, een iets afwijkende nierfunctie en minimaal verhoogde leverwaardes maar geen verhoogde bezinking. Dus nog weet ik niks en zit in onzekerheid, want de dokter vind de koorts niet te verklaren. Ik moet aanstaande donderdag naar de Gynacoloog en vind het allemaal erg spannend. Ik weet voor mezelf niet meer wat te doen en ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van anderen. Ik kan er met niemand over praten want we hebben besloten door de omstandigheden pas te vertellen dat ik zwanger ben, wanneer we zeker weten dat het kindje gezond en wel is. Ik hoop dat u mij kunt vertellen, of die koorts normaal is of niet, of dit vaak voorkomt of niet.. Alvast Hartelijk Dank, Groetjes Petra
Hoi Petra, Koorst is niet ene symptoom die je verwacht bij een zwangerschap! Ook omdat je de pijn hebt zit ik stiekum te denken aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik kan eht niet bewijzen dit moet de gynaecoloog doen maar houd er rekening mee.... Gelukkig kan je snel terecht! Laat je het me even weten wat de gynaecoloog zegt? Imke
Hoi Immie, Gister was het dan zover... ik was er om 8 15 en kon gelijk doorlopen om 9 00 stonden mn vriend en ik met een big smile weer buiten. Gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, tot nu toe een gezonde 6 weekse zwangerschap. Ze hebben intra vaginaal een ego gemaakt een de gynacoloog was zeer duidelijkk en zag geen gebreken. Ik moest van hem mijn thermometer weg gooien want het heeft waarschijnlijk met mijn hormonen te maken, mijn lichaam is der heel gevoelig voor. Ik heb ook alle kwaaltjes "nu al" die je maar kan vinden. Dacht altijd ach valt vast wel mee . Nee dus. Ik heb gister niet gemeten en vandaag ook niet, ik verneem uiteraard de opvliegers en warm koud, maar voel me een stuk beter nu ik weet dat het gewoon van de hormonen komt. Op naar volgende week, hartje luisteren . Groetjes, Petra