ik word hardstikke stapel knettergek!!! slapen is al zo lang ze leeft een drama, t werd iets beter en nu die rottige tandjes.... heb al 3 nachten bijna niet geslapen en sinds vanmorgen is t nog erger, ze brult alles bij elkaar, ik mag niet hoesten, niezen, verschonen, de kamer uit lopen, handen wassen, telefoon aannemen, ik word echt gek geloof ik, de godganse dag dat gehuil en gejengel aan mn hoofd, hoe doen jullie dat???????? ik hou echt zielsveel van dat kleine mensje, maar jeetje, ik ben geen supermama! ook is ze enorm baldadig, nog nooit een dag meegemaakt dat ze aan ALLES zat wat niet mocht, en t is pas 11 uur. herkenbaar? ze is bijna 8,5 maand. en ook graag tips!
Ik leef met je mee! De afgelopen 2 dagen waren echt een drama hier. Het was ook erg druk geweest en ze kan niet tegen teveel prikkels dus het was hier echt 2 in 1... Ik mocht ook niets! Ze is helemaal geen kroeler, maar ze heeft echt 2 dagen vastgeklampt tegen me aan gezeten. Ook in de nacht.. Arm kind.. Vannacht heeft ze weer goed geslapen gelukkig. En dat alles doen wat niet mag herken ik ook.. Als ik haar bij kabels etc weg haal vind ze dat normaal helemaal niet erg, maar nu probeert ze me serieus gillend te bijten.... Ik zie haar 2de tandje al zitten, ik hoop dat ie snel door is!
ohhh herkenbaar, kan daar gek van worden! Tja hier helpt wandelen wel. Of naar zo een indoorspeelhal. gewoon even uit haar vertrouwde omgeving, juist nieuwe indrukken.. dan is ze weer even afgeleid zeg maar. Sterkte!
Oh ja, welkom ook in mijn wereld... Was ze hier net een paar weken uit haar 9 maanden sprong, nu zit ze volgens mij in de volgende Tips heb ik niet echt, ik denk dat we het maar gewoon even moeten ondergaan.. Gaat vanzelf weer over!
ben vanmiddag ook even wezen winkelen, en ze was inderdaad afgeleid. hoop dat t morgen iets beter gaat, maar fijn dat ik lotgenoten heb t valt niet mee om altijd maar rustig lief en begripvol te zijn. wou dat t weer wat beter was, konden we gaan fietsen.