Heb een vraag, ik ben 2,5 maand gelden bevallen en sinds een aantal dagen heb ik steekjes in borsten en onderbuik. Dus gisteren een test gedaan en daar kwam een tuut streep op te staan. Zou dat nog van de vorige zwangerschap kunnen zijn?? Ik heb maar 1x sex gehad op 1ste paasdag dus dat zou wel heel toevallig zijn toch? Mocht het zo zijn twijfel ik heel erg wat te doen...weghalen of houden? Ik wil graag weten wat de risico's zijn. Alvast bedankt!
Goedenavond, heb je test nogmaals herhaald? Wordt de test duidelijker dan is het hoogstwaarschijnlijk een nieuwe zwangerschap. Is de vorige zwangerschap en bevalling goed verlopen, dan verwacht je in deze nieuwe zwangerschap niet echt problemen. Wel zou je waarschijnlijk meer vermoeid zijn en mogelijk meer last kunnen hebben van je bekken of een laag ijzergehalte. Ik ben benieuwd! Succes! Groetjes Monique
Toch nog ongesteld geworden, nou 3 dagen bruin dus weer de test herhaald maar nu is die negatief. Wel raar een lichte ongesteldheid na de bevalling toch? In de eerste zw heb ik wel de laatste 2 maanden veel last van mijn bekken gehad. Hmmm dan hoop ik niet dat dat ook een voorbode is voor een evt. volgende zwangerschap bij de eerste namelijk niet gehad!