He meiden, Kinderen die berg hebben, worden die hier mee geboren of kunnen ze berg ook nog krijgen na een paar weken?
kan beide, je kan als het heel erg is het hoofdje insmeren met babyolie en dat een nacht in laten trekken en het er de dag erna voorzichtig afborstelen, maar als je het laat zitten als het niet zo erg is het ook goed...gaat vanzelf wel weer over.. gr.smoekie
Smoekie, misschien een stomme vraag, maar waar borstel je het dan mee af? Ik heb nu van de Zwitsal anti-berg pads, maar die dingen zijn niet te betalen, dus als het ook gewoon met babyolie kan... Yannick kreeg trouwens ook pas last van berg toen hij 3,5 maand was!
van wat ik wel eens gelezen heb van ouders doen zij dit gewoon met die babyborstel, en ze gebruiken ook wel eens iets van een kaart van karton om het er af te "schrapen"... Levy heeft toen hij heel jong was berg gehad (maar onopvallend) en Zoë ook, ik heb het gewoon laten zitten, gewoon elke dag het hoofdje goed wassen met een washandje zonder zeep werkt hier goed genoeg... je hebt idd die zwitsal anti berg pads en ook antie berg olie van zwitsal (ook van andere merken) maar tis gewoon "olie" niks meer niks minder, enkel een andere naam er aan geplakt en een waar duurder "prijskaartje" ik heb veel positieve ervaringen gelezen van ouders die 'savonds de hoofdjes insmeerde met babyolie, en dat ze het er de dag er na grotendeels vanaf borstelde en dat het met een dag of 2-3 helemaal weg was... gr.smoekie
hier heeft hij ook berg gehad. Ik smeerde babyolie op zijn hoofd. goed in laten trekken en dan voorzichtig eraf krabben met een kaart. ik heb het maar een keer hoeven doen, daarna was het weg. wel goed de haartjes wassen, want die zijn lekker vet van de olie!
Sughra had hier ook erge last van sinds ze 1,5 maand is, nu niet meer zo heel erg.. Ik kam haar hoofdje elke dag uit met een klein kammetje, nadat het met olie ingetrokken is geweest. Werkt prima zo!