Donderdag is het dan zover mn kleine meisje krijgt een gipsbroek. Dat gebeurd onder algehele narcose Dit omdat er misschien nog wat gesleuteld moeten worden van binnen.... Hoe dichterbij de datum komt hoe enger ik het vind. Er kan altijd was misgaan natuurlijk. Hun hebben er verstand van en opereren alleen maar kinderen, maar toch zit het me niet zo lekker... Weinig aan te doen vrees ik, jullie nog tips?
Het gewoon over je heen laten komen meid... Je kunt vrij weinig doen... Hier moest 1 van mijn mannen met 3.5 maand een operatie ondergaan voor een liesbreuk, de tijd daarvoor was voor mama erger dan voor mn kleine ventje!!!
Je kan weinig doen, behalve veel zakdoeken meenemen..... Mijn zoontje is met 3,5 week geopereerd en zo weinig last hij er van had, zoveel ik... Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte en succes meid. Je moet er wel rekening mee houden dat ze last kan hebben van de narcose dat wil zeggen prikkelbaar, huilerig. S had hier enorme last van na zijn roes. Omdat hij niks ervan begreep wat nu met hem gebeurde.
Mijn zoon heeft toen hij 9 maanden was een narcose gehad. Operatie vanwege een niet-ingedaald zaadballetje. Toen hij uit de narcose ontwaakte heeft hij zo'n drie kwartier onbedaarlijk gehuild; daar had de verpleging al voor gewaarschuwd want bijna alle kinderen hebben dit. Daarna viel hij in een diepe slaap en heeft de rest van de dag nog veel geslapen. Hij is er verder niet ziek van geweest. Sterkte!!