Vanmorgen is de jongste hier ingeent. Heel de dag verder rustig geweest en vanaf 15 uur erg onrustig. Koorts gemeten, ze had 38.8 temp. PCM gegeven maar ze blijft veel huilen, is ontroostbaar. Is natuurlijk niet fijn ook, maar hoe lang houdt het ongeveer aan, weet iemand dat? Vorige inentingen heeft ze nergens last van gehad....... Is ook hardstikke moe merk ik, maar slapen wil ze niet meer. Dus ik geef haar zo denk ik maar de fles, en dan zien we wel hoe het verdergaat......
Zou fijn zijn als het met een dag weer over is, ze blijft maar huilen...... Kan het ook kloppen dat een kindje dan minder drinkt? Ze heeft net de fles op maar heeft maar 130 op ipv 200ml?
24 tot 48 uur na de prik is mij verteld. Als je zelf niet lekker bent, drink en eet je ook minder vaak Wel in de gaten houden dat ze niet te weinig drinkt..
Had ze dit bij haar andere prikjes ook? Tenminste aan de leeftijd te zien heeft ze al vaker prikjes gehad? Hier ook een kindje die niet in zijn hum zat. Op het CB zeiden ze: oh die zal lekker slapen want de meeste kindjes slapen de hele dag...nou hier niet. Hij was de hele dag klaarwakker, jengelig, koortsig en mocht ook niet in zijn puckababy....de verhoging heeft hier 2 dagen geduurd met een piek van 39,4. Heb geen PCM gegeven omdat ik bang was dat ik de koorts dan te veel zou onderdrukken. Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk! Sterkte met je meisje en hopelijk voelt ze zich snel weer beter!
Ze heeft idd al meerdere prikjes gehad en heeft tnt nooit ergens last van gehad. Mijn dochter ligt normaal ook ingebakerd (nu dus niet) maar mij is verteld dat dit zowieso afgebouwd moet worden met 4 maanden. Ik heb haar juist wel pcm gegeven omdat ze zo overstuur was door de koorts en gewoon echt niet meer kon slapen, ik zal straks eens kijken of die ook gezakt is nu....nu slaapt ze gelukkig even.
Ik bedoelde niet dat een kind 3 dagen ziek is maar als het zo is dat je contact op moet nemen met je huisarts... Geef voor de nacht ook een zetpil dan kan ze lekker slapen.