Hoi hoi wij hebben de quinny buzz, nu vind ik de bak lichtelijk naar achter hangen, zodat ons meisje steeds naar boven schuift hebben meer mensen dit en is er iets aan te doen mss nieuwe adapters ofzo, maar vind het zonde om die te kopen als het niet helpt alvast bedankt voor de reacties
Dit heb ik vaker gehoord van deze wagen en is daarom ook de reden geweest dat wij hem niet gekocht hebben. Ik geloof niet dat er iets aan te doen is.
Wij hebben hier geen last van gehad eerder dat hij naar voren hing zeg maar, Maar niet zo erg dat hij ervan omlaag schoof
okee, heb idd even gegoogeld en zie dat meerdere het hebben, maar nog niet echt een oplossing ervoor. Iemand had nieuwe adapters maar de kinderwagen is nu ook al 3 jaar oud (gekocht voor mn oudste)
Hier ook een Quinny buzz, maar de bak hangt hier meer iets naar voren. Misschien iets om te proberen: vanwege reflux hadden wij een stapeltje tijdschriften onder het hoofdeind van het matrasje gelegd. Als je bak wat naar achteren hangt helpt dit misschien ook wel.