Baby ritme kwijt na narcose?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door keetling, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Hey Meiden,

As woensdag moet mijn kleine meisje onder narcose voor een MRI. Nu heb ik gehoord dat als baby's een ritme hadden deze kwijt zijn als ze onder narcose zijn geweest. Mijn meisje slaapt nu sinds een paar nachten door van 23.00 tot 7.00 uur is dat na woensdag weer voorbij? Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat hoeft niet hoor maar een narcose heeft op iedereen een verschillende invloed. De effecten van een narcose kunnen nog wel een tijdje duren. Probeer je vooral niet druk te maken en hou je meisje zoveel mogelijk in het ritme wat jullie gewend zijn. Mocht ze dan uit ritme raken dan zal ze waarschijnlijk zo weer terug zijn in ritme!

Veel sterkte (en waarom krijgt je meisje een MRI?)

3. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Lilly heeft een Erbse Parese (opgelopen door de zware bevalling m.b.v. een vacuümpomp) Dit is een verlamming van haar linkerarmpje doordat de zenuwen naar de armen gescheurd of losgetrokken uit het ruggenmerg zijn tijdens de bevalling. Met de Mri kunnen ze zien hoe de zenuwen beschadigd zijn.

4. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi,

Wat een vervelend verhaal zeg....
    Mijn meisje is 2 weken geleden onder narcose geweest voor een gipsbroek en heeft hier niks aan overgehouden.

Dus nee het is niet altijd zo dat ze gelijk uit het ritme zijn.

Liefs

Deel Deze Pagina