Verkocht!! Een baby bijna 9 maanden jong! Verkerend in wat zo mooi heet een sprong! De dag verwerken hoort erbij. Dus lekker gillen en huilen dat doet hij! Dag en nacht is hij wakker. Help deze mama stakker! Pffff dames dames dames ! L.em is sinds afgelopen nacht een drama met slapen! Hij ligt er nu vanaf zo ongeveer half acht in en écht om het half uur a 20 min wordt hij hysterisch wakker... Ik heb al even gegoogelt en kwam uit op dromen dag verwerken een sprongetje. Hoort er allemaal bij natuurlijk. Ik ben dood op maarja voor die jongen vind ik het zooo zielig ! Tips?
Leuk bedacht Hier een dochter van 1 jaar in een sprong. Ze wordt wakker en wilt uit bed, lees: huilen, staan en boos. Uit bed halen betekend speeltijd voor haar Gisteren ben ik haar blijven neer leggen. Niet meer uit bed halen. En het heeft geholpen.
Ruilen? Ik heb een peutertje van ruim 2 in de waarom/waar/hoedan-fase in de aanbieding Minder vermoeiend s nachts, maar je komt overdag zeker aan je trekken, beloofd!
Uit bed halen doen wij eigenlijk nooit. Maar afgelopen nacht was hij hysterisch zelfs in mijn armen was hij niet stil te krijgen. Vond het ook zo zielig. Nu zijn wij al een aantal keren( zo een 10x ) bij hem geweest, als hij nu weer komt ga ik het eerst even een paar minuutjes aan horen en laat hem maar even goed jengelen kijken wat dat doet
Ik qoute weer verkeerd. Maar ruilen ja hoor ! kan ik ff bijslapen 's nachts overdag vermaakt ik mij wel! ff dan he
Sterkte... De 9-maanden sprong, ik herinner me hem nog als de dag van gister... Ben je er een weekje vanaf en wat krijg je dan??? Heerlijk, de 11-maandensprong..... Geen tips helaas, of wel... uitzitten, er voor hem zijn, lekker veel knuffelen en accepteren... Gaat wel weer over... (zeg ik nu ook weer iedere nacht tegen mezelf... )
Ik prbeer ook altijd een zetpil met dit soort ellende. Als dat helpt is het toch van tandjes of iets dergelijks. Helpt het niet, dan is het echt een sprong. Sterkte in ieder geval!
Je wil na een zo'n nachtje al gaan bijslapen Nee slapeloze nachten zijn vreselijk,pffff Ik had em op zijn leeftijd nog bij me gepakt. Mijn zoontje heeft afgelopen week ook al een paar keer s'nachts staan gillen dat ie klaar is met slapen,met als toppunt afgelopen nacht 1,5uur heeft ie staan gillen zo kwaad was ie maar er naar toe gaan en ff toespreken/knuffelen ofzo maakt het helaas alleen maar erger! Sterkte!
Succes! Hier was dat de pittigste sprong/fase tot dusver?! Vanwege het vele krijsen, niets was goed zelfs niet op schoot ben ik zelfs met hem bij de HA geweest (of ze hem niet een paar weken kon lenen)...
Pcm heb ik gister idd voor de zekerheid maar gegeven. Maar wist bijna zeker dat het zonder resultaat zou zijn. En yes eindelijk heb ik een keer gelijk pfff... Het is een fase voor hem zal het ook niet fijn zijn! Maaar volgens mij is hij stiekem uit zijn bedje gestapt gister en heeft hij ergens peppillen gescoord, een energie !!! Waar haalt hij het vandaan!? Haha gelukkig is het (nog) niet zo dat hij overdag niet te genieten is. En hij zal vast wel een kéér moe worden en een paar uur achter elkaar slapen toch? Zeg ja!!!! Ach ik mag eigenlijk niet klagen dit wordt denk ik de 3e of de 4e nacht in zijn korte leventje dat we wakker liggen van hem!
Als ik dit soort dingen lees word ik soms echt 'bang' haha Maar volgens mij heeft mn zoontje niet zo heel erg last van die sprongen.. Hij miept wel sneller... En gaat soms een beetje gillen in zn slaap maar dat is meestal alleen savonds en niet snachts Dus ik hoop dat het daarbij blijft
Och sam20 lemmy is echt een droom baby je hoort hem werkelijk nooit! En nu!!? Volgens mij heeft chucky zijn lichaam tijdelijk over genomen!
haha, hier het zelfde. Nog 3 weken en dan is hij negen maanden. Ik ben benieuwd hoeveel slapenloze nachten we gaan krijgen... Tips niet. Maar wou wel even zeggen dat je op een leuke manier klaagt!
Haha hier nog zoon droombaby Echt altijd vrolijk en lachen!❤ Whaha zolang ie kwa uiterlijk maar niet in chuckie verandert! Brrr haha
Nja hier tot nu toe gelukkig nog geen slapeloze nacht... Tis dat ik nog niet slaapt haha maar ben er in t afgelopen uur wel al 3x uitgeweest brrrr koud! En misschien valt het wel mee bij jullie! (ereid je stiekem voor op t ergste, kan t nooit tegenvallen haha) En thnx voor mn leuke klaagmodus!
Ooow gelukkig we zijn niet de enige met zo`n lekker mannetje.slaapt heerlijk in om na 30 minuten wakker te worden en niet meer wilt slapen.gaat gelukkig na half uurtje weer slapen.klein draakje als hij zijn flesje moet drinken.alleen als hij bek af is drinkt hij ze leeg.strijd hebben wij al opgegeven.zodra hij oogjes gaan wriiven hup fles. Dit gaat al en paar weken.dit gaat samen met tandjes krijgen allemaal Bobbels onderin zelfs op een koekje kauwen wilt hij niet.gelukkig verder overdag en snachts een heerlijk ventje en ik zeg maar zo.groot worden is altijd niet leuk.
Mijn dochter slaapt vanaf 6 weken door. Natuurlijk zijn er nachten geweest dat ze wakker werd. Ziek of tandjes. Maar over het algemeen een goede slaper. Na haar 1ste verjaardag (nu bijna twee weken geleden) is dat helemaal veranderd :O Rond 24 uur niet meer willen slapen. Huilen en gillen. Je hoeft niet bang te worden Maar voorbereiden kan geen kwaad Ik denk dat elk kindje deze fase gaat krijgen, en de ouders dus ook xD Toch hoop ik stiekem dat ze straks lekker blijft slapen
Aaaaahhhh neee!!! Waarom vertel je me dit?! Ik wil het niet weten whaha Ik ga snel slapen... Kan ik nog ff slaap inhalen voor over 3,5 maand