baby bezig houden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jasia, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    Hallo dames,

Ik ben op zoek naar meerdere manier om mijn dochtertje bezig te houden. Ze is een vrolijke meid, erg pienter en wil overal 'bij' zijn.
    Ze is nu 5 maanden.

Ze kan prima onder de babygym, in de box, in de wipstoel, op een kleed midden in de woonkamer, televisiegeluidjes horen en zien, met mama en papa spelen.
    En gisteren heb ik ontdekt dat ze kijken naar de draaiende wasmachine ook erg leuk vind, hihi.

Op welke manier houden jullie je baby bezig?

gr. Jasia

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Electrosche tandenborstel naast leggen dan beweegt ze zo leuk in box en maakt herrie :)))
    Boven box hangen en Steeds hallo en hai zeggen
    Op handen tegenover spiegel staan en gekke bekken met haar trekken

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een spiegel bij het speelkleed neergelegd, vind hij erg leuk!
    Een mobile boven de box blijft hier ook vermaak!
    En speeltjes waar hij dingen uit kan halen/trekken (maar weet niet of ze dat al kan?)

Op het bed spelen, als mama de was daar aan het doen is..., gewoon even ergens anders doet al heel anders!

Samen voor het raam kijken. We hebben een best brede vensterbank op de slaapkamer dus dan zit hij daar even op en kijken we naar de auto's en mensen die langs komen.

Boekje lezen doet het hier ook goed! (ook zelf, van die zachte)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb eigenlijk nooit echt bezig moeten houden. Op die leeftijd sliep mn zoon nog 3x en was hij dus redelijk weinig wakker. Hij schuifende graag door de kamer en kwam dan kijken waar ik bezig was, of pakte het speelgoed van zn zus af. Verder speelt hij altijd graag in de box, muziekje aan. Speelkleed en dan er onder uit proberen te komen. En dan met je voedingen, knuffelen en wandelen mee gerekend is de tijd dat ze wakker zijn zo weer voorbij!

5. bettypalma

5 aug 2012
    75
    0
    0
    eigenaresse van restaurant op la palma
    la palma
    Liedjes zingen, we hebben een nijntje muziekdoosje vind ie helemaal het einde. Mobiele met allemaalmdieren en dan old mc donald had a farm zingen en de dierengeluiden doen komt ook heel goed aan. In de schommelstoel zitten en ons toekijken. Maar als je het mij vraagt is zijn allerliefste bezigheid aan de borst drinken;):D

Deel Deze Pagina