hey , Ik ben (morgen ) 4 weken geleden bevallen van mijn zoontje , nou heb ik voor zijn zwangerschap altijd pcos gehad. Nou heb ik het gevoel dat ik gisteren voor het eerst ongesteld ben geworden ....ik sna hier niks van volgens mij is dit namelijk totaal onmogelijk. ik vloeide nog een heel klein beetje van de bevalling maar dat werd al steeds lichter van kleur ..... nou verlies ik weer gewoon rood bloed , met kleine golfjes , je kent het wel als je bijv opstaat of zo ....ook had ik een paar kleine stolsteltjes. maar volgens mij werkt dit ook niet in het voordeel van mijn onstoken knip (die niet wil genezen) of wel ? gr.sybje
HOi sybje, Ja het kan een menstruatie zijn. Ook kan het nog van het vloeien komen vaak zie je dat als je erg actief bent geweest, die dag of de dag ervoor, dat je ineens weer helder rood bloed verliest. Dit kan geen kwaad en heeft als je je wond goed schoon houd geen effect op de wond. Imke
het was toch mijn menstruatie ...ben vandaag in het zh terecht gekomen vanwegen mijn ontstoken knip en bloeding ...ze hebben een inwenige echo gemaakt en mijn baarmoeder zag er mooi schoon uit ....en gezien de volume van het bloeden moet het toch mijn eerste menstruatie zijn .....beetje vroeg maar het kan dus .... bedankt voor je reactie iig