T-shirt/korte broek

Discussion in 'Baby en dreumes' started by fioon, May 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Even een dom vraagje misschien :oops:

Jamie heeft tot nu toe steeds gewoon een lange broek en een (dun) truitje met lange mouwen. Daaronder heeft hij een rompertje met korte mouwtjes. Is dit te warm?

Zelf loop ik wel met rokje/t-shirt met korte mouwen, maarja, zo'n kleintje beweegt misschien toch minder. Vooral als ik met hem ga wandelen in het centrum o.i.d...

Ik twijfel of ik hem straks, als hij uit zijn bedje komt, een t-shirtje met korte mouwen aan kan doen. :rolleyes:

Vanaf wanneer doen/deden jullie je kindje een korte broek en/of een t-shirt met korte mouwen aan?

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    Thomas heeft met dit weer een romper zonder mouwtjes of korte mouwtjes aan een lang broekje en een t-shirt korte mouwtjes (tenzij er bijv een heel koude wind staat). Maar ons ukkie heeft het snel warm! Korte broek ga ik pas doen als het wat minder waait (woon aan gouwzee/ijsselmeer) of als het echt heter wordt (zomer)

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    rompers zijn al 'zijn hele leven' mouwloos. Verder heeft hij nu korte mouwen en sla ik zijn broekje wat om.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Hier alleen romper met korte mouwen en een dun broekje met lange pijpen.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Robin had vandaag een kort broekje aan en een shirtje met korte mouwtjes. Daaronder een rompertje zonder mouwen.
    Morgen trek ik haar een overgooiertje aan met daaronder een romper met korte mouwen. Ze heeft het snel warm en voelt anders klam aan.
    Vanmorgen had ik wel een vestje erover een even een legging aangetrokken toen we boodschappen gingen doen. En nu ligt ze in haar romper te slapen. Na haar avondfles trek ik haar een pyjamaatje aan.

6. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hier een driekwart broek met een t-shirtje en daaronder een mouwloze romper.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    alicia heeft binen alleen een romper aan en buiten een romper zonder mouwen en daar over een shirtje met rokje en smorgens een legging. voor een jongen zou ik gaan voor een kortebroek

8. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ymke heeft al in haar blote billen buiten in de box gelegen. Lekker toch! Als het zo warm is dat je bij wijze van spreke het zonder kleren ook niet koud krijgt, krijgt je kindje dat ook niet toch?

Als ik met de kinderwagen wegga neem ik wel steeds een dun dekentje mee. Ik voel haar nekje ook regelmatig!

9. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    Zoë had gisteren ook "gewoon" een dun katoen broekie aan met een t-shirt waarom niet? zij hebben het net als jij ook "gewoon" warm dus die ga je niet nog eens extra aankleden...

ze hebben al iets meer dan jij aan (rompertje) en zoals jij jezelf kleed, kleed je ook de kinderen met iets meer (rompertje) of dun vestje o.i.d.

ik ga straks met de kids naar kasteel groeneveld...is heerlijk vertoeven voor de kids, neem een lekker groot kleed mee en zal Zoë ongetwijfeld straks enkel in haar rompertje op het kleed hebben liggen als het net zo warm wordt als gisteren... :)

gr.smoekie

10. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    ook geen luier? is natuurlijk heerlijk om even zonder luier te liggen maar ik ben zo bang dat het een kliederboel wordt of is Ymke al zindelijk :)

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier in de tuin doe ik wel een t-shirt & korte broek aan. En zelfs al een middag in romper+korte broek.
    Maar 's ochtends gaan we altijd even naar de supermarkt lopen, en dan zit C stil in de kinderwagen. Het waait ook nog wel een beetje buiten de tuin, dus dan doe ik hem een lange broek aan en een lange mouwen shirt.

12. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Damani heeft nu met dit hete weer ook korte mouwen en een 3/4 broekje aan of zo'n broekje die je om kan slaan met druk knoopjes !
    Als het frisser word, broekje weer lang...
    En altijd een vestje bij me, of evt. een dekentje!

En goed insmeren die kleintjes hoor! Je word er zo voor gewaarschuwd !
    Zonnehoedje op en parasolletje mee !

Enne... Wat betreft het blote billen verhaal, dat durf ik hier ook niet hoor hihihi !
    Damani maakt er een feest van, zodra z´n luier afgaat piest ie me onder hihi :)

-x-x-x-

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    hier vandaag kort broekje en t shirt

14. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    - romper korte mouw
    - dun broekje met lange pijpen
    - shirtje met korte mouwen
    - geen sokjes (heeft hij bijna nooit aan, vindt hij niet fijn en heeft erg last van warme zweterige voetjes)

's avonds wordt het frisser, dus dan een shirtje/ pyjama met lange mouw

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    zolang de het nekje lekker aanvoelt is het goed is het warm en plakkerig dan heb je de kleine tewarm aangekleed. Daan had vorrig jaar met het wamme weer ook al heel snel een shirt en een 3 kwart broek aan.
    Nu loopt ie lekker in zijn blote bilen haha want meneertje kan zichzelf uitkleden.

Share This Page