Tikfout ja bedoelde 41.6. Gelukkig dat hij zich op z`n 1ste verjaardag (gefeliciteerd nog!) weer beter voelde en lekker heeft gespeeld.
hier ook een zoontje dat een week voor zn 1e verjaardag, voor het eerst koorts had...en ik vidn het toch wle belangrijk te weten wat precies de graden is...wnat hij ha dhet 3 dgn....en 3 dgn een bepaalde ghoogte kan wijzen op ene kidnerziekte oid... en het is net als de neusspray, tis vervelend, maar hoort er eenmaal bij.. ik heb wel van die maniertje en zeg er bepaalde dingen bij, doe het heel rustgi, maar ook snel...ne beloon zn goede rustige gedrag....en eigenlijk gaat het heel goed...al wassie het ehct zat na 3 dgn... Maar ik deed het alleen direct bij opstaan en voor het slapen gaan...smiddags alleen als ie heel warm voelde (wilde ehct even weten of het 39 of 41 was) maar gaf overdag in principe geen zetpil ervoor, alleen voor het slapen gaan..
Mijn mening ja je moet tempen. Dat is een indicatie van wat er mis zou kunnen zijn, Goed naar je kind kijken en niet te schromen met paracetamol misschien heeft die wel buik en of oorpijn of wat dan ook. Maar mag die van mama geen paracetamol omdat ze daar niet zo van houd. Maar dat is mijn eerlijke mening he. Je hoeft ze er niet vol mee te stoppen maar te zuinig er mee zijn is niet mijn manier. Wat je zelf doet moet je zelf weten. Alleen denk en voel ik het anders. Hoe is het er nu mee trouwens.