je kind horen huilen zonder dat t huilt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door susanne85, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    de titel zegt t al.

hoe noem je het als je denk je kind te horen huilen terwijl t niet huilt?

ik heb dat de laatste tijd minder maar in een periode dat mijn zoontje veel huilde dacht ik m te horen maar hij lag gewoon heerlijk te slapen.;)

hoe heet dat nu eigenlijk??

bedankt alvast voor de antwoorden want op google krijg ik er niks over gevonden

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he dat heb ik ook vaak!

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    spookhuilen?

Geen idee... maar er is ook zoiets als; iemand met een geamputeerde voet die toch "pijn" heeft in die voet. Die er dus niet meer is... hah.

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Mama-oren? :D Haha. Heb het ook vaak, alsof het in je oor is blijven hangen. Terwijl ze helemaal niet veel huilt! Zou het echt een naam hebben??

Dat andere is fantoompijn.

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik noem het mama-paranoia :D Had ik ook vaak, soms zelfs dat ik Miriam te eten aan het geven was, en dan dacht haar in de verte te horen huilen ;)

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahhaah geen idee hoe dat heet maar ik ken het wel..kijken we tv en dan in 1 keer ssssstttt doe ff het geluid uit ik hoor hem huilen.

pff helemaal niks aan de hand, hij ligt heerlijk te slapen

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Soms als die kleine een dagje uit logeren is bij oma en we zitten thuis denk ik nog dat ik hem hoor. Of als ik in een winkel ben en die kleine is er niet bij en ik hoor een kindje huilen (waarvan ik dus denk dat het mijn kleine is wat dus niet kan) draai ik met een microseconde gelijk mijn hoofd om te kijken waar mijn kleine dan is en wat er is. En dus al snel beseffen dat het een ander kindje is en dat mijn kleine niet eens mee is.

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    met huilen heb ik het niet maar wel vergelijkbaar: nog tot 2 maanden na de bevalling dacht ik de kleine te voelen in m'n buik!! terwijl hij er echt al een tijdje uit was hahaha!

ik denk dat je oren heel gespitst zijn en daarom is het net alsof je hem hoort...

9. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Heel herkenbaar. Vooral de eerste maanden na de geboorte van beide meiden. Ik denk dat het komt doordat je lichaam en geest gespitst is op je kindje.

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Heel herkenbaar.
    Heb het nog steeds.
    Ook als ik ergens alleen slaap hoor ik hem;)

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    heel herkenbaar. Hahah ik heb het ook als Tycho bij opa en oma slaap... Soms wordt ik er zelfs van wakker denk ik ownee Tycho huilt. Pfff en als ik dan bij mn "positieven" kom bedenk ik me dat hij bij opa en oma is.

Of indd als ik alleen boodschappen doe ofsow en ik hoor een kindje huilen is het ook vaak even kijken hahah.

xxxx

12. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Wat grappig, heb dit een minuut geleden:)
    ik denk oh, hij is wakker..beetje vroeg hoor.
    Kijk ik op het cameratje is hij nog helemaal KO.
    :s
    Maar hoe dat heet?! Geen idee.
    Fantoomgehoor? Haha
    En dat gevoel in mijn buik heb ik ook nog een tijdje gehad..inderdaad alsof er nog iets bewoog daarbinnen, freaky hoor!

13. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik heb Lucas wel eens 'horen huilen' terwijl hij bij mij aan de borst lag te drinken :D

Zeg ik tegen mijn man: 'sssttt, volgens mij huilt ie'. Die dacht vast dat ik aan het doordraaien was...;)

Ahahahahaha, het wordt gelukkig wel steeds minder hoor...

14. giraf

giraf Niet meer actief

herkenbaar!
    Ik hoorde onze dochter 's nachts huilen, dus ik ging ernaartoe...
    Lag ze niet op haar kamer :( Ik zoeken, zoeken, en ondertussen bleef ze maar huilen. Ik mijn man wakker gemaakt dat ik de kleine hoorde huilen maar haar niet kon vinden... Zegt hij "Logisch schat, ze logeert bij opa en oma" :)
    En nee, ik was niet aan het slaapwandelen, maar echt wakker.

Ik hoor haar wel vaker huilen, terwijl ze dan lief speelt/eet/slaapt :D

15. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Ik had het vd week nog, ik was naar een vergadering en hoorde ineens mijn dochter huilen, die thuis in haar bed lag ;)
    heel raar..

16. Skye

Skye Niet meer actief

Hier heb ik het ook! Maar dan is het 9 van de 10 keer gewoon het kindje van de bovenburen hihihi

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Heb je dan geen last van hallucinaties?

Ik heb het ook nu mijn zoontje een paar nachten wakker is geweest en heeft gehuild.

18. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ja, fantoompijn is dat. Fantoomhuilen zou het dan zijn, haha. :p
    Heb het ook weleens gehad hoor, gaat wel weer over. ;)

19. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    haha oww ja ik sluit me aan.. ;) ik hoor maik regelmatig huilen terwijl hij heerlijk slaapt.
    Maar dit had ik met onze dochter ook en erger zelfs. Gaat vanzelf weg.

20. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik heb er vandaag al de hele dag last van. Ik denk steeds dat onze meid huilt en hard ook maar als ik dan kijk ligt ze gewoon heerlijk te slapen. Gek wordt ik ervan, durf al bijna geen geluid meer te maken.

Deel Deze Pagina