Zoals hierboven beschreven, ik heb twee vragen: Volgens mij ligt de kleine sinds een weekje overdwars, de bewegingen voelen anders en op andere plekken dan voorheen. Nu heb ik ook al sinds een week veel meer last van mijn bekken en lies links. Kan dit verband houden??? En de tweede vraag is: sinds enkele weken vind ik dat mijn urine een andere geur heeft (sorry, klinkt natuurlijk niet zo smakelijk) maar het ruikt veel zoeter dan eerst. Wat kan dit zijn? Bij de dagcurve voor suiker met oudjaarsdag waren de waardes prima, dus vraag me af of dat een oorzaak kan zijn. Maar misschien toch ineens wel, of kan het ook een andere oorzaak hebben? O ja, ik ben nu 33 weken zwanger.
Heb je niet binnenkort een liggingsecho? Onze meid draaide daarna ook nog hoor. Is het echt je urine die zoet ruikt...of is het misschien vruchtwater?
Hoi, heb net vorige week een echo gehad, toen lag het in een stuit, maar nu ligt het weer anders voor mijn idee. De gyn zei toen ook dat het geen probleem was dat het nog niet in hoofdligging ligt, daar maak ik me ook nog niet zo druk om, maar dat ik nu meer last van m`n bekken heb terwijl ik de bewegingen aan de zijkanten van de buik voel, dat vind ik frappant. En vruchtwater, heb ik ook wel aan gedacht, maar dan had er toch wel meer aan de hand moeten zijn, als het al meerdere weken speelt???
vruchtwater kan ook met druppeltjes en kleine beetje vrijkomen, dus dat zou heel goed vruchtwater kunnen zijn. Zeker omdat je zegt dat het zoet ruikt. Ik zou voor de zekerheid morgen je VK/Gyn toch even bellen of als je nu mag bellen, zou ik nu gewoon bellen. En die pijn in de lies zou misschien iets van bekkeninstabiliteit ofzo kunnen zijn? Of een begin ervan ? Zou ik ook even navragen, dan zou je bij een fysio terecht kunnen, die kunnen verlichting bieden
Hey, ik heb dat ook die urine die zoeter ruikt. Ik loop bij de gyn en er was niets aan de hand. Ze zei dat dat verschillende oorzaken kon hebben, maar dat het geen vruchtwater is en ook helemaal niet erg. Ook was het geen blaasontsteking of bacterie.