hoi allemaal ik heb misschien even een rare vandaag maar heb vandaag weer een flut dag veel overgeven en beetje verhoging 39,2 kan dit kwaad voor de beebe? ik weet niet of het nou een griepje is of omdat ik me om alles veel te druk maak vanaf jan geen werk meer en ruzie in de fam kan je daar ook verhoging van krijgen alvast bedankt voor jullie reactie
Denk wel dat je een griepje onder de leden hebt, en noem jij 39,2 een beetje verhoging,ik noem dat koorts, het heerst enorm he de griep
hoi bedankt voor je reactie ziek maar een beetje uit he net alles weer deruit gegooid er zijn er veel ziek hier hoor dus zal wel een griepje zijn hou het wel goed in de gaten hoor
als het hoger word moet je wel naar de dokter hoor! Ik vind 39,2 al aardig hoog trouwens. (ligt natuurlijk ook aan hoe hoog je temperatuur normaal is) Kruip maar lekker onder de wol! Beterschap
normaal heb ik ook best hoog vandaar maar hou het wel in de gaten en zit lekker met de laptop en een dekentje op de bank
koorts kan je niet krijgen van stress, er moet een lichamelijke reden zijn, griep wrsch, en het heerst inderdaad, lekker uitrusten en laat die problemen en het werk maar even voor wat ze zijn, jij hebt heel iets anders aan je hoofd nu, een gezond beebje op de wereld zetten. beterschap
Euhm, vanaf 38 graden spreek je officieel al van koorts hoor! Ik vind boven de 39 niet mis! Dekentje op de bank? Gewoon je pyama aan en in bed gaan liggen, lekker slapen. En veel drinken natuurlijk! Beterschap!
Houden jullie er ook rekening mee dat je in je hele zwangerschap een verhoogde lichaamstemperatuur hebt? Scheelt zo'n half graad. TS heeft nog steeds wel koorts, vind ik hoor... maar de marges liggen in de zw. iets anders.