koorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessy77, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hallo,

Ik maak me op dit moment redelijk ongerust. Jaslynn heeft sinds vrijdag voor het eerst koorts (combinatie van verkoudheid en tandjes). Ben hiervoor al naar de dokter geweest maar ze kon verder gelukkig niets alarmerends vinden.
    Ze heeft nu dus 40,2 koorts en is erg sloom, onrustig en huilerig. Logisch natuurlijk maar wat ik doodeng vind is dat ze zo snel adem haalt en dat haar hartje als een trein tekeer gaat. Ik snap dat dat er een beetje bij hoort, maar is zo snel echt normaal?
    Vind het maar nix hoor.
    Kan iemand mij een beetje gerust stellen?

Alvast bedankt.

Groetjes Jessy

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat ze snel ademt kan te maken hebben met haar verkoudheid maar ik zou gewoon de huisartsenpost even bellen!

Veel beterschap voor je meisje!

3. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    heey hallo

mijn zoontje heeft ook net de afgelopen 3 dagen 39.6 en hoger gehad was hier ook ongerust over en huisarts had de alarmerende dingen uitgesloten.
    Vandaag heeft hij weer 36.8 dus is hij ineens weer helemaal koortsvrij, zo snel kan eht dus schijnbaar gaan bij die kleintjes!

Maar als je zelf niet gerust over bent moet je gewoon de huisrtasenpost bellen beter een x te veel dan dat je je zorgen maakt! gewoon doen!

succes en beterschap

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hoe gaat het nu met haar?

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nee gaat niet echt geweldig. Ze hoest zowat haar longetjes uit haar lijfje, vannacht 40.3 koorts en echt zakken wil het niet. Heb de huisartsenpost opnieuw gebeld (gisteravond ook al gedaan) en we mogen vanmiddag langs komen. Ben benieuwd. Vind het zo zielig voor haar, voel me machteloos :cry:

Deel Deze Pagina