Koorts!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by MenM, Jan 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MenM

MenM Actief lid

Morgen de punctie. Ik heb deze afgelopen dagen griep gehad, vandaag lijkt het beter te gaan. Ik heb geen koorts gehad, maar wel verhoging. Nu komt mijn man thuis met koorts, bijna 39 graden. Ik heb het ziekenhuis gebeld en de arts vindt dat we gewoon kunnen komen, maar het even aan moeten geven.
    Ik hoop zo dat dit geen invloed heeft op de kwaliteit van het sperma. :(

2. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

Jan 5, 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi, mijn man is vorig jaar ook ziek geweest en moest toen 3 maanden wachten voor dat we verder konden en kreeg toen opnieuw een zaadcheck voor dat we verder mochten.
    Ik weet ook niet waarom jullie in de MMM zitten en misschien heeft jullie ziekenhuis hier wel een ander beleid over?
    Succes in ieder geval morgen! Wij hebben morgen ook een punctie!
    groeten mirjam

3. MenM

MenM Actief lid

Hey Miriam.

Dank je wel. Ook voor jullie succes morgen!

Bij mij zijn er veel verklevingen, een cyste en een hydrosalphinx (met vocht gevulde eileider) aanwezig. Dit door veel operaties in het bekkenbodemgebied. Bij mijn man is alles goed gekeurd.

Ik denk dat ze morgen gewoon kijken hoe het sperma eruit ziet. We zijn al te ver met de IVF om dit te zomaar te stoppen. De kwaliteit van het sperma kan door de hoge temperatuur tot 3 maanden na de koorts slecht zijn. Als het dus tegen zit, hebben we morgen geen bevruchting.

x M

4. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    MenM, jeetje meid, zul je net zien. balen!
    ik hoop voor je dat het niet de zaaduitslag verminderd, en er veel emmy's ontstaan,
    veel succes morgen met de punctie.
    x lisa.

5. LizaM

LizaM Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,264
    0
    0
    Ik heb ooit gehoord dat het een tijd kan duren voordat het effect heeft op de kwaliteit. Maar ja, je leest vanalles op internet, dus ik hoop voor jullie dat het waar is.

6. MenM

MenM Actief lid

Dat is lief meiden.

En dat had ik nog wel even nodig LizaM, een beetje hoop. We gaan het morgen beleven. Ik heb in de afgelopen 2 jaar nog geen traan gelaten. Ik ben heel realistisch en nuchter, maar vanavond had ik het toch even "te kwaad".

Dus dank jullie wel!

x M

7. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey MenM, hopelijk kan het gewoon doorgaan en heeft de koorts geen invloed op je man's zaad.

Weet heel erg goed hoe je je voelt: na zo lang je zelf prikken en zo vlak voor de finale die teleurstelling.
    Hoe nuchter ( ben ik nl ook) je ook bent dan krijg je het wel even moeilijk.

Je mannetje gewoon lekker vroeg naar bed en heel veel succes morgen.

Share This Page