hey meiden donderdag op mijn 11e cyclusdag moest ik naar het ziekenhuis voor een follikelecho daar bleek uit dat ik wel veel eitjes had maar dat die allemaal groot genoeg wouden worden :s zondag ben ik weer heen gegaan en toen was het dezelfde situatie en nu moest ik vandaag (dinsdag) weer heen en ze zijn bijna niet gegroeid nu moet ik vrijdag dus weer heen en ik wordt er zo moedeloos van nu. normaal hoef ik maar 1 x heen te gaan en was alles goed ik gebruik clomid 50 +pregnyl wie heeft dit ook is een keer gehad? liefs patricia
Hoi Patricia, ik gebruik alleen Clomid (100 mg)en moest vorige week maandag (dag 11) ook voor de eerste FM. Heel veel eitjes maar geen groei, vrijdag terug en beetje groei (14 mm), zondag terug en toen 18.9 mm. Ik weet dat ik maandag ook zeer teleurgesteld en bezorgd was dat er niks was gegroeid, ondanks dat ze zeiden dat dat normaal is met Clomid. Ik begrijp dus wel je angst. Maar je hebt dus al vaker Clomid en Pregnyl gebruikt? Waar is de Pregnyl dan precies voor? Ik ga heel hard voor je duimen meid, want weet nu zelf wat die onzekerheid met je doet. Ze kunnen de dosis Clomid eventueel ook weer gaan verhogen (?) want soms wordt je resistent voor 50 mg? Heel veel succes
Ik had na clomid ook pas rond dag 18 goede grote eitjes! Dus geef de moed niet OP! Ze kunnen altijd nog de dosis wat verhogen of wat langer door gaan met clomid
ook ik heb met Clomid een cyclus van minimaal 32 dagen, of terwijlrond dag 18 of later pas mooie grootte eitjes. Chantal