Hallo , Ik ben nu 7 weken zwanger , en maak me zorgen ! Ik heb al 3 dagen (met name in de nacht) dat ik ontzettend zweet ! Ik word er s'nachts wakker van , en ben dan helemaal doorweekt. Dit is al de laatste 3 dagen heel erg , ik weet niet of dit 1 van de kwalen is ? Of dat ik gewoon de griep krijg ofzo.. Heb ook geen koortsmeter dus kan niet meten of ik koorts heb , zou het wel koorts kunnen zijn ? Heb echt geen idee , weet wel dat ik er gek van word , vind het ook niet echt schoon ofzo.. Iemand evaring en/of tips ? Alvast bedankt..
Tijdens de zwangerschap heb je wat verhoging. Ik weet niet of dat de hele zwangerschap is, maar tijdens het eerste trimester had ik 1,5 tot 1 graad verhoging. Ik zweette niet, maar had het juist ijskoud! 't Is niet te hopen dat je griep krijgt, heb je ook spierpijn?
Ja in me rug heel erg Slaap de laatste tijd ook erg slecht , en zit eigelijk al een paar weken tegen de griep aan te hikken zeg maar.. Wel niet , wel niet.. word er gek van ! Kan maar beter ff langs de dokter gaan he ?
Tsja, ik weet niet zo goed wat de huisarts eraan kan doen als je griep hebt, want griep is een virus en dat zal je uit moeten zieken, daar zijn geen medicijnen voor (helaas!). Ik zou lekker onder de wol gaan met ene pot thee naast je bed, je moet nl. wel goed drinken als je koorts hebt! Je mag ook gerust een paracetamol nemen, maar geen aspirine of ibuprofen! Beterschap!
ik heb zelf heel erg last van warmte sinds ik zwanger ben....heb het altijd warm en wil altijd frisse lucht... slaap al sinds week 9 zelfs 's nachts met het raam wagenwijd open! (ook toen het vroor!)
Denk dat het idd een griepje is , me dokter zegt dat ik het nog ff moet afwachten & een koortsmeter moet kopen. Gewoon goed uitzieken en af en toe een paracetamol slikken , en verder is er niks aan te doen. Nouja in ieder geval bedankt !
hoi meiden, blij te lezen dat ik niet de enige ben, ging me al afvragen of ik koorts had; ook ik heb t KOUD, vooral 's morgens! Voel aan mn huid dat ik warmer ben dan normaal, zal de thermometer ook ns opzoeken. En doodmoe, hoe lang gaat dat duren? Wist trouwens niet dat je af en toe wel een paracetamol mag, fijn te lezen! groetjes uit Zeeland
Dat is dus normaal, zeker het eerste trimester. Meet maar eens! En dat moeie hoort er helaas ook bij, maar verdwijnt ook weer na het eerste trimester!