Ik ben 2,5 wk geleden bevallen en sinds vandaag ineens koorts 38,5. Heb verder geen andere klachten behalve lamlendig gevoel. Zou dit met het herstel te maken hebben of is het toevallig? Edit: ik verlies ook echt enorme stolsels, schrok me net echt een ongeluk wat er in de wc pot viel! Bah zit mezelf hier een beetje in de stress ineens!
ik zou even de vk of huisarts bellen, koorts na de bevalling kan duiden op "kraamvrouwenkoorts" dan zit er ergens een ontsteking, het hoeft niet zo te zijn hoor maar ik zou wel even bellen, mijn vk zei altijd dat ik haar gelijk moest bellen als ik de eerste weken na de bevalling koorts zou krijgen ivm hiermee. sterkte! ik hoop dat het meevalt
moet ik dan nu direct bellen of kan dat tot morgen wachten? Ga ook maar even googlen op kraamvrouwenkoorts, had wel een blaasontsteking voor, tijdens en na de bevalling waarvoor ik 2x een abkuur heb gehad...
van blaasontsteking kan je ook koorts krijgen trouwens ligt eraan hoe je je voelt, als je echt niet lekker voelt dan zou ik inderdaad gelijk even bellen.
Ik kijk het nog ff aan maar bel morgen zowieZo vanwege dat enorme stolsel voelt nu ook heel raar in mijn buik maar taal allemaal wel een btje de schik zijn. Googlen op kraamvrouwenkoorts is ook niet echt fijn trouwens wat een naar iets is dat. Xxx
Je moet idd ff contact met de verloskundige / huisarts opnemen. Koorts in het kraambed is niet goed. Je hoeft natuurlijk niet meteen kraamkoorts te hebben, hierbij schijn je ook enorme buikpijn ter hoogte van je baarmoeder te hebben. Had zelf ook koorts in de kraamtijd, heb antibiotica gehad en de koorts is weggegaan. Geen idee waar het vandaan kwam. Van de verloskundige moest ik het rustig aan doen en mocht geen bezoek hebben, tot ik was opgeknapt. Sterkte
Hoi, ik kreeg een paar dagen na bevalling ook koorts ook 38,5 en werd doorgestuurd naar ziekenhuis. Daar heb ik vervolgens een week gelegen. Terwijl ik me ook niet heel ziek voelde maar alleen lamlendig alleen koorts bleef dus aanhouden. Als ik jou was zou ik niet lang wachten met vk bellen. Zodat je snel met antibiotica kan beginnen (indien nodig). Zeker ook al je nu veel stolsels verliest. Beterschap!
Ik ga morgen mn vk bellen voor advies...misschien is het allemaal wel spanning,morgen voort eerst heel de dag alleen,koorts lijkt iets minder maar heb dan ook paracmol op...wel sinds dat megastolsel raar gevoel in mn buik maar dat lijkt me logisch
Hoi, nog steeds beetje verhoging, gisteravond laat ging ik bijna van mijn stokkie en ook heel weinig geslapen vannacht. Ben al een uur naar de vk aan het bellen maar ze zijn steeds in gesprek... maar voel me vandaag wel iets beter.. lief dat je ernaar vraagt!
Nou heb ze te pakken gehad word zo teruggebeld. Ze moest even overleggen met de vk maar ze dacht dat er mogelijk wat achter gebleven is en dat ik daar dan een kuur voor krijg zodat het eruit kan, krijg dan weer krampen enzo zei ze.. Wacht het dus nog even af!