lieve allemaal, het ging zo goed met onze man, tot we dus die kma test moesten doen thuis nou heftige reacties enzo, sinds dien is s'avonds slapen een drama, weet niet wat ik met hem aan moet, hij gilt heel de boel bij elkaar en 10 laten huilen is geen optie meer, dan maakt hij zich zo druk dat hij ademhalingsproblemen krijgt en heel erg misselijk is... Het middagslaapje, niks aan de hand maar nu de avond is vreselijk, we zijn nu 1,5 week verder na de test en is nog steeds een drama, of is dit gewoon een sprong?? Joey is 1 jaar en 2,5 week oud.. ben erg benieuwd groetjes angelique
Ik denk de 13 maandensprong... Hier is het overdag drama, en s avonds prima, maar wel een paar nachten veel wakker geweest...
wij hebben dat hire gehad met 14.5 maand drama maar het was na 3 weken over...sinds die tijd slaapt ze heerlijk op haar buikje en is het licjt op de overloop aan tot wij gaan slapen
onze zoon is nu 13 mnd en maakt er 's avonds ook een potje van. krijsen huilen en als je bij m gaat kijken ligt ie te lachen en wil ie bij je zijn. Hij speelt bij ons een spelletje, dus als we zeker weten dat er niks aan de hand is laat ik m huilen en dan is het vanzelf in eenkeer stil. dan slaapt ie als een roosje de nacht door. 13 mnd sprong denk ik ook