Koorts!

Discussie in 'Verzorging' gestart door Samba25, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    hallo dames,'

M'n meisje heeft vanaf vanmorgen zo'n 38,5 graden koorts.
    Nu wil ik graag even weten, wat trek ik haar vannacht aan in haar bedje.
    Normaal slaapt ze met romper korte mouw, pyama lange mouw en broek + sokjes en in een slaapzak met korte mouwen. Daarover heen een lakentje met dekentje. Nu ligt ze op bed en heb ik haar niet in de slaapzak gedaan en ik heb alleen het lakentje erover heen, de deken heb ik weggehaald.
    Mag ze bijvoorbeeld wel in een slaapzak als ze koorts heeft? Moet ik haar vannacht ook alleen onder een lakentje laten slapen of gewoon weer met deken? Het is zo'n 18/19 graden snachts in haar kamertje.

Alvast heel erg bedankt!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Beetje laat.

Maar hoe is het nu met je dochter?

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    hey bosi,

bedankt voor je reactie! Het gaat nog steeds helemaal pet met haar, vandaag heeft ze werkelijk waar van 13:00 tot 17:00 alleen maar gekrijst, ik werd er helemaal knettergek van. Nog even bij de dokter geweest, ja verkouden en ontstoken oog, ja dat had ik zelf ook al gezien. Ze heeft een oogzalf gekregen, en verder heb ik haar net een paracetamolletje gegeven en nu slaapt ze eindelijk! Ik hoop dat ze vannacht ook een beetje doorslaapt want de afgelopen nachten waren een drama...
    lief dat je het nog even vraagt!

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik hoop dat de koorts gezakt is, maar pfoe, wat heeft dat kind een lagen aan!:$

Romper EN pyama EN slaapzak EN deken bij 19 graden en 8 maanden oud??

Mogen wel twee lagen af hoor!

Hier ligt ventje in romper en slaapzak.

5. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hier ook een romper met lange mouw, pyjama met lange mouw in een slaapzak met lange mouw...... Verder geen dekentjes of lakentjes 's nachts. Op zijn kamertje is het 14 graden 's nachts.
    Toen hij vorige week koorts had (39,1), alleen in zijn romper met lange mouw in de slaapzak.

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    hey, toen het wat warmer was had ze wel wat minder aan hoor, maar vannacht was het maar 14 graden in haar kamer, toen had ze dus wel al die lagen aan, anders kan ik haar gaan ontdooien sochtends, het is echt een koukleum!

Deel Deze Pagina