Hallo Dames, Ik heb op 04-11 een miskraam gehad, nu heb ik alleen tot mijn grote verbazing vandaag alweer bloedverlies... Kan dit? Ik heb tot 6/7-11 bloedverlies gehad, geen krampen wel wat pijn in mijn rug:x Ik moet donderdag weer bloed prikken op mijn hcg om te kijken of het genoeg zakt of al weg is... Waarom verlies ik nu alweer bloed? Is dit mijn ongi?
Hallo Maantje, Als eerste heel veel sterkte met je verlies. Ik kan je helaas niet echt verder helpen. Alleen zeggen dat ik vermoed dat dit bloedverlies nog bij je mk hoort, is namelijk wel erg snel voor een ongi en veel meiden verliezen 2 weken bloed na een mk. Ik zou de gyn even vragen of ze (nu of over 2 weken) willen controleren of alles schoon is. Dat is heel normaal. Sterkte meis! Sil
hoi meid, allereerst sterkte!! volgens mij hoort het niet bij een ongi.. weet het zelf ook even niet, ik heb zelf een hele week flink gevloeid toen ik mijn miskraam heb gekregen (eind vorige maand).. je kunt idd het beste even bellen voor een nacontrole te krijgen, dan weet je wel heel zeker dat alles netjes weg is en niet dat je strx een ontsteking ofzo kunt krijgen daarvan..
ik denk ook niet dat dit al je ongi is, maar cyclus kan een poosje van slag zijn met tussentijds bloedverlies. Er zal nog wel iets hebben gezeten aan bloed, wat dan toch nog eruit moet...
Thanks meiden, Ik heb 18 nov weer bloed geprikt en 19 nov telefonische afspraak gehad met gyn. mijn hcg was gezakt naar 120, alleen ik voel me nu echt weer zwanger misschien was het innestelbloed??? Ik heb ene keer een cyclus gehad van 38 dagen... vmk? die ik niet wist misschien, daarna van 22 dagen, dus hoop nu op een cyclus van 18 dagen dan kan het en dat dat hcg van een nieuwe zwangerschap is... ik hoop het zo. Ik heb alle klachten net als de vorige keer alleen nu NIET misselijk. Wat denken jullie?
Had je hcg volgens de arts nu al lager moeten zijn of helemaal verdwenen ? Wordt er binnenkort nog een keer gekeken of het wel zakt ?
Ha Maantje, Het lijkt me echt onmogelijk dat je nu al klachten zou hebben van een nieuwe zwangerschap. Je hcg moet ook nog verder dalen dan 120. Het hcg wat je nog in je hebt kan zeker wel voor het zwangere gevoel zorgen. Je moet helaas nog even geduld hebben. Hopelijk is het je snel gegund. Sterkte!!
@ junimama nu moeten we uitkijken wat we zeggen @ silsa misschien was het wel 0 maar is het nu al weer 120??? zou dat kunnen of maak ik me gek zal vast dat laatste zijn
@ maantje.. ik heb vorige maand een mk gehad en die dag met bloedafname was mijn hcg op waarde 25.. heb nacontrole echo gekregen en alles was netjes weg.. vorige week voelde ik me weer 'zwanger' heb toen een test gedaan en weer posi!! dus meid, alles kan, hoop het voor je!
He hier hetzelfde gehad... Miskraam op 22 april, en heel stom 10 mei wist ik gewoon dat ik zwanger was 22 mei een test gedaan en jahoor weer zwanger... en zie banner
Bedankt voor jullie reactie meiden Geeft me toch weer hoop, ik moet nu gewoon nog even afwachten... Net als ieder ander