Afgelopen woensdag heeft ons ventje zijn 2e ronde entingen gehad. 's Avonds had hij wat verhoging. Donderdag overdag niets meer aan de hand en donderdagavond huilen en rond de 39. Zetpilletje gegeven en ook vrijdag niets aan de hand. Vanmorgen werd hij wakker met 38.6 en toen ik hem om 16 uur uit bed haalde had hij 39.5. Toen zijn flesje gegeven en omdat hij gepoept had tijdens zijn fles en ik zijn luier toch moest verschonen heb ik hem weer getemperatuurd en hij had 39.4. Hij heeft zijn fles bijna leeggedronken, maar was wel erg onrustig tijdens zijn fles. Veel kreunen en miepen. Tijdens het boertje laten begon hij te huilen, maar hij had toen natuurlijk ook een volle luier. Normaal ligt hij ingebakerd in bed, maar ik heb hem nu maar 'zo' in bed gelegd. Ik weet bijna zeker dat hij nu niet gaat slapen, maar ik ga hem ook niet inbakeren nu ik weet dat hij koorts heeft. Kunnen dit nog uitwerkingen zijn van zijn entingen of kan er wat anders aan de hand zijn?
Hoi, hier van de entingen alleen dezelfde dag wat verhoging. Vind 4 dagen erna wat lang. Maar weet het eigenlijk niet of dat kan. 39,5 is ook wel erg hoog volgens mij voor de inentingen.
Denk dat de inentingen het probleem niet meer zijn het kan zijn dat er al een virusje op de loer lag en de prikjes het inmumsysteem even een aanzet gegeven heeft. Ik zou denk wel even een hap er naar laten kijken zeker onder de zes maanden het kan ook gewoon wat anders zijn en laat gelijk de oren na kijken. Succes ermee in elk geval. En mijn advies is laat hem even na kijken.
mijn dochter heeft bij de tweede prikken ook koorts gehad (piek was 39.2) maar dat was binnen 24 uur over.. Zou eerder zeggen een virusje, mijn dochtertje heeft begin van de week ook koorts gehad en snotverkouden..
Mijn dochter had dit vorige week. Ze begon hart verscheurend te huilen na een boertje. Ik heb toen aan haar oren gerommeld om te kijken of ze extreem reageerde. Dit was niet zo maar voor de zekerheid naar de HAP gegaan. Bleek ze toch een oorontsteking te hebben. Als hij echt hartverscheurend huilt met boertjes laten denk ik dat hij een oorontsteking heeft.
Gister zakte de koorts weer, maar 's avonds laat ging het weer omhoog. Hij slaapt al sinds dat hij 2 weken is door 's nachts en vannacht werd hij om 3.30 uur krijsend wakker. Flesje gegeven (die niet helemaal leeg ging) en hij is weer gaan slapen tot 8 uur. Vanmorgen had hij 38.4, wel iets lager, maar nog niet helemaal weg dus. Hij ligt nu weer te slapen en als hij straks wakker wordt nemen we zijn temp nog een keertje op. Als het weer zo hoog is bellen we de HAP. De koorts in combinatie met het vannacht wakker worden geeft toch aan dat hij niet lekker in zijn velletje zit, want 's nachts voor een flesje komen is totaal niets voor hem... Wordt vervolgd dus denk ik