te leen voor 1 avond en nacht...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by guppekop, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    zeer eigenwijze dreumes die liever ligt te huilen in bed dan te slapen!:x af te halen per direcht, terugbrengen graag morgenochtend rond 10u. Belangstellende kunnen contact opnemen per pb

bleh, ben het zo zat! daniel is heel moe, ging halfuurtje eerder naar bed dan normaal omdat hij strontvervelend was en nu ligt hij al meer dan een uur te huilen en is er niks goed! En ik heb hoofdpijn dus wil RUST! Maar voor de rest istie wel lief hoor:D

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hahaha kom maar brengen hoor ;) :p

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Hihihi (sorry!)
    Meis ik kan helaas niet mee praten (gelukkig voor mij: afkloppen..)

Heel veel succes! Dikke knuf!

4. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Haha geweldig hoe je dat hier neerzet :D
    Slaapt hij inmiddels?

5. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,819
    19,136
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Leg hem maar naast de mijne hoor. Hoewel, op het moment ligt hij lief te slapen. Maar voor hoe lang? Of er nu 1 ligt te krijsen of 2 maakt niet uit toch?

6. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Zou het in de lucht hangen?
    Voor Beau was het vanavond ook flink drama, en dat heeft hij anders nooit!
    Hij ligt nu gelukkig al een uurtje te slapen...

7. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    Ook in het Oostblok een onrustige baby die normaal altijd om 6 uur zonder mokken in slaap valt

8. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier geen problemen als ik heel eerlijk ben :)
    Ik heb dus wel wat reserves en geduld over, geef maar hier dus haha!

9. Samy84

Samy84 Bekend lid

May 29, 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmm hier ook denk dat het in de lucht hangt want voel mijzelf ook niet lekker ...

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier slapen ze een keertje allemaal tegelijk heel zoet, dus kom maar op! haha
    zou hem graag een nachtje te logeren hebben hoor, ik ken het gevoel!!!!!!!

11. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Het hing gistet in de lucht. Hier gisteravond ook. Hij had al wat geslapen, een uur, toen ik iets op zijn kamer legde. Normaal als hij slaapt zo lang kan ik dat rustog doen. Maar gisteravond was het drama daarna! Huilen, overstuur. Kwam ik weer in beeld was het goed. Wel hevig snikken. Ging ik weg drama! Bij hem gebleven tot hij écht rustig was en toen weg gegaan met overlooplamp aan en deur slaapkamer op ern kier.

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Nou ik moet ook even terug komen op me berichtje..
    Hier ook rond 00.00 uur drama!!! Pfff.. Ik geef haar altijd een klein flesje en dan doe ik haar mobile aan en gaat ze 9 van de 10 keer wel weer slapen.. Maar zonder dat ritueel dan is het echt drama en paniek:(

@TS: hoe is het verder gegaan vanacht?

13. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Het kleine mannetje van 9 maanden is na etenstijd bij mama in slaap gevallen. Dat was lang geleden!

14. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    Hahaha, grappig!

Ik ben wel benieuwd hoe het nu is.
    En ja, er zat iets in de lucht. Ik sta voor de klas en gisteren leek het in de school wel te stormen. Vandaag viel het mee.

15. E1982

E1982 Bekend lid

Feb 17, 2009
    971
    0
    0
    Hahaha, wat grappig. Dacht net een soortgelijk berichtje te plaatsen omdat ze overdag niet wil slapen (is echt heel lang geleden dat ze dat niet wilde), ik koppijn heb en veel te weinig geslapen de laatste paar dagen ivm ons kleine draakje. Geduld was nu een beetje op....

Maar er worden er meer 'te leen'aangeboden zie ik nu hhahaha

16. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    @tamaraliza: nee, om 21.42 sliep hij nog niet
    @tupp: ja dan kunnen ze elkaar wakker houden zonder te krijsen:p kunnen ze beter gaan zitten spelen:D

hoe hoet vannacht ging: zo rond 22.30 sliep hij eindelijk en tot vanochtend 8u niet meer gehoord. Helaas was lydia flink aan het poepen, heb dr helemaal kunnen verschonen en kon zelf pas om 23.30 mn bed in. Om half 2 moest ik er nog even uit omdat wim stopte met varen (alleen vastmaken gaat niet), half 5 ging zn wekker omdat hij weer wilde gaan varen en om half 8 was lydia weer wakker. Vrees dus dat ik vanavond weer weinig geduld heb...

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    @Guppekop; Wat druk bij jou zeg!
    En mag ik heeeel nieuwsgierig zijn en brutaal vragen waar je allemaal vaart?:D

18. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    mwa, vind het zelf nog wel meevallen qua drukte over het algemeen, maar je heb soms dagen dat alles op elkaar schiet en dan is het wel pittig.
    Mag je vragen hoor:D Varen vooral veel naar duitsland, op de rijn met de zijrivieren. Hebben vrijdag in Rotterdam geladen en zijn nu op weg naar Bad Wimpfen, dat ligt langs de neckar. Daar moeten we vrijdag lossen en kunnen dan smaandags weer laden voor deventer.

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Leuk zeg!! Lijkt me wel spannend in het begin met kids:)
    Is weer eens wat anders dan achter een bureau zitten!:D:cool:

20. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    moet zeggen dat ik het enger vond toen ik zwanger was. Toen daniel er eenmaal was ging het eigenlijk vanzelf. Tuurlijk zijn sommige dingen wel lastig (zoals plannen CB). En er zijn dingen die je nu anders doet dan aan de wal. Zo zit daniel tijdens het varen nog in de box, wat waarschinlijk niet zou gebeuren aan de wal. Ook zijn de kamertjes erg klein en onhandig door ingebouwde hoogslaper s die niet weg kunne, althans, je wint er niks mee.
    Tja, tlijkt mij niks om achter een bureau te moeten zitten. Vind het al vervelend als we 2 dezelfde reizen achter elkaar hebben, laat staan als je elke dag hetzelfde ziet:D

Share This Page