Verkouden? Of toch wat meer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Romymama, 29 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Mijn dochter van 16 maanden is al een tijdje verkouden en hoest flink.
    Nu zag ik vanmorgen wat bruinige vlekken in haar matrashoesje.

Toch even laten kijken bij de huisartsenpost?
    Ze is verder gewoon goed levendig en oogt niet ziek.

Wat denken jullie?

2. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Vreselijk hè, hier tref ik dochter elke morgen met een vieze dikke groene snottebel aan. Alles zit onder dan😓
    Ze hoest ook flink en t lijkt maar niet over te gaan...

Ik zou niet gelijk de hap bellen. Wacht het even af, als het echt meer word wel bellen. Kan zijn dat door het hoesten een klein beetje bloed mee komt. Dat is wel vaker

3. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ja ik vind het verschrikkelijk. :(

Vandaag nog steeds veel gehoest en nu hoor ik haar weer heel de tijd.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Kan het niet eten zijn van het avondeten? Hier ook al 1.5 mnd snot verkouden met hoesten en soms zo erg dat ze moet spugen.

5. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Lekker stomen in de douche dan vergemakkelijkt het ophoesten.ui bij het bedje zetten en neusspray gebruiken. Jij kent jouw kindje het beste dus als je het niet vertrouwt of je zorgen maakt gewoon de hap bellen.

6. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Hier heeft ze ook drie weken last gehad van een enorme verkoudheid. Ook tot groene klodders aan toe in bed en dr hele gezicht onder het snot bij wakker worden. Het lijkt ook wel van het ene virus over te gaan in het andere. We lopen alle drie hier al sinds augustus met verkoudheid. Is de een er vanaf, komt de ander weer.... Mijn enige advies zou zijn als het jou geruster stelt om even langs de HA te gaan, dan moet je dat doen. Indien je je niet zoveel zorgen maakt, kan je het gewoon nog even aankijken.

Deel Deze Pagina