bloedverlies 24 weken na te veel doen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Maartje78, 4 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Hallo,

Ik heb maandagavond toch even te zwaar werk gedaan, even 2 uur helpen uitmesten, wat ik eigenlijk normaal niet meer doe.
    Toen ik klaar was en ik een uur op de bank zat had ik vooral heel veel spier (?) pijn in mijn liezen, bekken heup. Toen ik na 2 uur naar de wc ging had ik wat bloedverlies (helderrood) niet veel een paar druppels en de volgende dag wat rozige afscheiding, nu weer een heel klein druppeltje. \kan dit kwaad, moet ik hier verder nog iets mee?

Mvg Maartje

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hOi maartje,

Het kan absoluut veroorzaakt zijn door het harde werken. Uitmesten is best zwaar werk! Indien het bloedverlies meer word of maandag nog steeds aanwezig is moet je dit wel even je verloskundige melden. Ook indien je buikpijn klachten krijgt. Bellen!

Imke

3. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Hallo,

Bedankt voor je antwoord, het was vorige week eigenlijk een hele week weg, en ben gister nog bij mijn vk geweest en alles was goed, wel moest ik als ik nog eens bloedverlies had meteen bellen voor extra controle.
    Nou heb ik vandaag weer roze afscheiding, en gister was alles nog goed moet ik dan nu ook bellen of is roze afscheiding normaal rond deze tijd?

gr Maartje

Deel Deze Pagina