Help mijn baby slaapt door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik denk dat dit de wens is van elke ouder, maar ik word er zo onzeker van!

    Elena slaapt 's nachts gewoon door! Overdag slaapt ze ook veel, maar ik voed haar wel om de 3 uur. Soms komt ze zelf, soms moet ik haar wakker maken. Maar 's nachts.. Ik heb haar vannacht zelf wakker gemaakt omdat ze de laatste voeding om 21.00 uur had gehad en om 02.00 nog niet wakker was geworden! En eergister heeft ze van 00.00 uur tot 08.00 uur doorgeslapen! Zelfs de kraamverzorgerster stond er van te kijken..
    Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Ze is niet duf ofzo, ze kijkt helder en huilt goed ;) Ze heeft genoeg plasluiers, maar toch vraag ik me af of ze niet meer moet drinken 's nachts..

    Wie herkent dit?
     
  2. stamboom

    stamboom Bekend lid

    17 nov 2006
    656
    1
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Mijn dochter sliep ook al na 1 week door, is niet erg zo lang ze overdag wel goe drinkt. Lotte kreeg in die tijd ook om de 3 uur met de eerste om 7.00 en de laatste om 23.00. Toen maakte ik haar altijd wakker. Laat haar maar lekker slapen hoor!
    Succes!
     
  3. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Meis maak je niet druk, Yildiz heeft de eerste maand ook doorgeslapen dan kreeg ze om 23 uur de laatste en werd ze pas rond half 7 wakker.
    helaas veranderde dit wel na een maand en kwam ze soms 3x per nacht.
    Je geeft Bv en dus komt ze echt op verzoek, je voeding zal zwaar zijn en daar heeft ze dus genoeg aan.
    Wel zou ik haar na 8 uurtjes wakker maken voor een voeding.
     
  4. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Lekker laten slapen.
    Mochten ze honger hebben merk je het vanzelf!
     
  5. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    Geniet van je nachten. als ze honger heeft meldt ze zichzelf echt wel.
     
  6. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Super hoor! Die kleine meid van ons sliep ook al na 3 weken door. Heerlijk! (En de reacties van de mensen om je heen zijn nog het leukst :) ) Geniet er lekker van. Zolang die kleine fit en helder is, no problemo.
     
  7. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.362
    1.763
    113
    Hier nog zo'n langslaper :D De eerste 2 weken heb ik haar nog na 6 uur wakker gemaakt, maar dat was een ramp. Bijna niet wakker te krijgen. Vanaf 2 weken heb ik haar laten slapen en kwam ze zelf rond een uur of 7/half 8. Laatste voeding gaf ik dan rond 23.00 uur...Ze is altijd blijven doorslapen, ik hoef er werkelijk nooit voor haar uit 's nachts. Tegenwoordig slaapt ze van 20.30/21.00 uur tot de volgende ochtend een uur of 8. En dan nog meld ze zichzelf niet, ze ligt gewoon rustig te wachten tot ik mijn neus om de hoek steek...Nu ik vakantie heb wordt het weleens 8.45, maar dan nog wordt ik met een big smile begroet :D
     
  8. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    geniet van je nachtrust!
     
  9. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Zoal mijn kraamverzorgster en de CB zei als ze onder de 5 kilo zijn mag je er niet langer dan 6 uur tussen de laatste en de eerste voeding zitten vanwege dat ze een te laag bloedsiukerspiegel krijgen. En van 5 tot 6 kilo mag er 8 uut tussen zitten. Nu is Cecile ruim 6 kilo en laat haar lekker doorslapen van 9 savonds tot 8 uur smorgens.

    Vraag me soms af wat nu wel goed advies is.
    Omdat ik verschillende dingen hier lees.

    Groetjes Anna
     
  10. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Mijn dochter slaapt ook weleens 10 uur achter elkaar en weeg 5,5kg maar ik ga haar niet wakker maken. Ik ga echt geen wekker om 5 uur 's ochtends zetten hiervoor. Ze komt overdag om de 3-4 uur en ze is niet suf en plast goed.

    ik denk dat je ook naar je kindje moet kijken.
     
  11. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    Toen Merel met 2 weken doorsliep op de bv, was ze ook nog geen 5-6 kilo...
    Wakker maken voor een voeding had geen zin, ze sliep echt door..toen hebben we het zo gelaten.
     
  12. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Geniet ervan! Als ze honger hebben melden ze zich echt wel!
    En zolang ze genoeg natte luiers hebben lijkt mij niets aan de hand hoor ;)
     
  13. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Precies, geniet nu van je nachtrust. Dit kan bij die kleintjes nog wel een veranderen. Van 23.00 tot 7.00/8.00 lekker laten slapen en niet wakker maken.
     
  14. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    gewoon lekker door laten slapen fay sliep ook meteen door en had ze honger snachts werd ze van zelf wakker!
     
  15. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja dat vraag ik me ook af want toen de wijkverpleegkundige van het cb bij ons kwam en we vertelde dat we Louise na 6 uurtjes wakker maakten voor een voeding zei ze dat we er 8 uur tussen mochten laten zitten. En dat terwijl Louise nog geen 4 kilo woog.

    Ik vraag me ook af hoe lang we haar nu door mogen laten slapen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het nu opgerekt mocht worden naar 10 uur.
     
  16. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier ook doorslapen rond de 10e dag
    ik zorg dat hij zijn laatste fles rond 23.00 nog krijgt en meneer slaapt dan door tot 8.30
    cb zei 8 a 9 uur slapen kan gerust
     

Deel Deze Pagina