Hallo, Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Zal het eerst toelichten.. 8 weken geleden bevallen. Na drie weken was bloedverlies nagenoeg over, alleen wat oranje gele afscheiding. Dit bleef beetje kwakkelen, had af en toe ook beetje rood of bruin bloedverlies. Na 5,5 helderrood, verloskundige gebeld, kon menstruatie zijn en kon met de pil beginnen. Sindsdien bleef ik vloeien. Vorige week kreeg ik opeens koorts.. verloskundige zei dat mijn klachten mild waren, als ik ook buikpijn kreeg moest ik maar weer bellen. Dit 4 dagen aangezien, donderdag kon ik bij huisarts terecht. Aangezien na miskraam vorig jaar ook resten zaten ben ik gelijk doorgestuurd naar ziekenhuis. Allerlei onderzoeken gehad, conclusie koorts door een virus/griepje en mijn hele lijf in de war door de pil. Ben die donderdag dus ook gelijk gestopt op aanraden van ziekenhuis. Vrijdag al heftigere bloeding, zaterdag liep ik compleet leeg (kraamverband per half uur). Nu is het sinds vanmorgen helemaal niks meer, ook niet met afvegen (gisteren nog wel iets). Nu ben ik erg onzeker, wat als er wel weer wat komt? En vooral ik wil graag weer intiem zijn met mijn man, uiteraard wel met condoom aangezien ik pas met volgende cyclus weer met pil mag beginnen. Zou dat nu mogen?? Alvast bedankt voor het lezen van mijn lange verhaal haha
Proberen met condoom kan geen kwaad toch? Zou t gewoon proberen. Als je daarna wel vloeit dan is dat vervelend maar je man heeft neem ik aan de bevalling ook meegemaakt dus zal dat niet zo schokkend zijn. Hier ook aantal weken dan wel dan niet vloeien. Ook met 2 maand weer gedaan.
Ik kwam eigenlijk naar het forum met dezelfde vraag, maar mijn situatie is anders. Zou niet kunnen zeggen of het in jouw situatie weer mag Moppiejjj. Maar zoals Theedoek zegt kan ik me voorstellen dat het met condoom toch mag? Ik wil zelf ook heel weer intiem zijn met mijn man, maar ik ben pas 25 maart jl. bevallen. Overal lees ik dat het advies toch wel is om 4 tot 6 weken te wachten en dat het dan nog maar de vraag is of je meteen echt tot en met penetratie kunt vrijen of dat het eerst als het ware "vingerwerk" zal zijn. Tijdens de bevalling is een knip gezet en die voel ik nog wel, dus echte sex wil ik zelf ook nog niet, pas als ik geen last meer heb maar hoop heel erg dat dat niet zo heel lang meer gaat duren!
Hier nu bijna 7 weken geleden bevallen en nog geen menstruatie... ik wil met de pil wachten tot m'n menstruatie. Verder is het er nog niet van gekomen, geen condooms in huis, wil zeker niet weer zwanger worden nu en het is ook nog te gevoelig daarbinnen door dd knip haha, voorzichtig willen we het wel weer proberen.. In jouw geval denk ik dat het al wel mag hoor.. 8 weken lijkt me dat het wel gesloten is daarbinnen.. en ja als je dan gaat vloeien, maakt ook niet echt uit toch?
Bedankt voor de reacties! Vloei nu al meer dan een week niet meer. Het is er ook nog niet van gekomen. Man is hele week laat thuis van werk. Ik heb al onderzoek gehad met eendenbek en een inwendige echo. Laatste voelde ik wel maar dat is nu ook alweer twee week geleden. Maar gek, zie er toch wel beetje tegenop haha dat zeer doet ofzo. Nu bijna 10 week na bevalling en tis nu al 38 week geleden (laatste keer, man vond heel raar idee want we konden de kleine toen al voelen en zien bewegen). Maar wil toch wel keer weer wat. Heb geen knip gehad maar kon de laatste perswee niet meer weg puffen dus ben behoorlijk gescheurd.
Ik heb na drie weken 7 uitwendige hechtingen laten verwijderen, was toen al goed genezen dus hadden geen functie meer. Ze begonnen te irriteren vandaar.. verloskundige zei dat wel 6 week kon duren voor ze opgelost waren. Zou toch wel wachten tot die eruit zijn.. had mijn man denk ik niet heel prettig gevonden als die er hadden gezeten bij eerste keer😂
Heel verstandig heb er spijt van dat ik er toen mee begonnen ben. Had me heel wat bloed gescheeld denk ik.. Ik verwacht menstruatie weer rond pasen.. en begin dan wel weer met de pil.. hoop dat mijn lichaam het nu beter op gaat pakken. Hoop voor je dat snel minder gevoelig is! En idd gelijk weer zwanger, moet er niet aan denken haha!