Hooi, Ik ben van de eerste ingeleid met 35 weken en was nu nieuwsgierig hoe en wanneer het nu komt op de normale manier hihi. Ben morgen 36 weken en begin het nu toch wel erg spannend te vinden!
Bij mijn dochter braken m'n vliezen met 39+2 weken en met 39+4 ben ik toen ingeleid omdat de weeen niet kwamen. Nu zit ik op wacht haha en het duurt me veelste lang hihi
Bij mijn eerste dochter had ik een hoge vliesscheur met 31.2 en heb toen gewacht tot 35 weken met inleiden. Nu hoop ik een thuis bevalling te kunnen doen na volgende week donderdag hihi
Met zoon met 38.6 en nu hoop ik een beetje later te bevallen maar dat is meer omdat ik over 4 tot 6 weken de sleutel van ons nieuwe huis krijg en ik die op orde wil hebben voor ik beval.
39.1 begonnen de vroeg in de avond de (voor?)weeen, even na middernacht vliezen gebroken, met 39.2 rond het middaguur was hij er
Eerste spontaan en precies op de dag die ik zei (40 weken) uitgerekende dag. 2de bevalling was niet echt spontaan spoed keizersnede 32.5 weken
Spontaan, met bloedverlies nét op 39+5 (was nét na 12-en 's nachts dat het begon, en ben 's ochtends om 11.35 bevallen, net geen klokje rond). Liefs,
Ik heb de laatste 2 dagen wel last van Menstruatie gevoel in de onderbuik en zeurend gevoel in me rug. en gister de hele middag/avond misselijk en hoofdpijn. Word erg onrustig soms ervan hihi, alsof ik weet dat ik binnenkort er tegen aan ga.
Eerste spontaan met 40 weken precies Tweede spontaan met 37.6 (liep al vanaf 35wkn met ontsluiting) Derde spoedkeizersnede met 34.2
Met 38.3 weken gebroken vliezen (net voor middernacht) en met 38.4 weken is ze geboren (6 uur 's ochtends).