wie weet er een leuke link oid over de taalontwikkeling van een kind? zowel in grote lijn als concreet wat 'gemiddeld' is per leeftijd?
www.kindentaal.nl ! Daar kun je zelfs ook een testje doen om te zien of de taalontwikkeling van je kind 'op schema' is. Handige site!
Nou ons Noukie heeft geen bijzonderheden, dus zit gewoon mooi op schema! Thanx voor de tip trouwens, errug handige site. Liefs, Duveldraakje
leuke test, heb hem net gedaan en ook ff gekeken bij taaltips.... als ik het zo lees zit Teun dus al op een taal leeftijd van 4 jaar ze zeiden op het kdv al dat hij erg vlot was met alles zeggen maar ja 1.5 jaar vooruit......dat hoeft van mij nu toch ook weer niet....8)
hee janette; waar heb jij de uitslag van teun qua leeftijd uit geconcludeerd? denk dat ik iets mis dan nml? heb de test ook gedaan en overal met ja kunnen beantwoorden.... gr saskia
Hoi saskia ik heb het niet uit de test gehaald hoor maar ben verder op de site gaan kijken en dan http://www.kindentaal.nl/index.php?site=stimuleren&page=voorbeelden#twee zo ben ik er dus op gekomen