Zoals de titel al zegt, hoe hijsen jullie jezelf uit bad? Ik ben nu 28 weken en uit bad komen is drama. Voel me net een walrus die op het droge ligt te spartelen!
Op je zij draaien, dan jezelf omhoog trekken aan de badrand zodat je zeg maar zijdelings zit, en dan opstaan.
Ik wilde meteen zeggen: als een walvis Ik draai eerst naar mijn knieën en dan gebruik ik de badrand om eruit te komen. Het ziet er niet uit maar it gets the job done
Herkenbaar, haha! Ik draai eerst op mn zij en dan op handen en knieën als het bad nog vol is. Daarna ga ik staan. Succes walrus
Oh wat een goede vraag. Ik was een enorme walrus. Ik woonde toen nog in een huis zonder bad. Maar tijdens de vakantie ging ik elke dag lekker in bad. Mijn arme vriend heeft bij wijze van spreken nog steeds last van zijn rug
Dat probeer ik dus ook, maar gaat niet echt soepel zeg maar.. @Loolaa; als ml lief thuis is helpt hij wel, helaas is dit niet vaak het geval.
@Mien30 Dat wordt dan idd lastig als hij niet thuis is. Om eerlijk te zijn had ik ook niet geweten hoe ik anders uit het bad was gekomen. Maar ik zie hier goede tips tussen staan. Hoop dat je er wat aan hebt.
Hahaha wat een relevant onderwerp!! Hahaha! Ik ga idd ook eerst op mijn zij, zorg ervoor dat ik een handdoek bij de hand heb waarmee ik mijn handen en de badrand afdroog en kan me via de badrand dan optrekken naar zit houding en eruit komen (na enkele pogingen soms haha!) En dan zit ik pas op de helft, jeetje haha!
Haha hier ook eerst op de mn knieen en daarna mezelf omhoog hijsen..Ik was echt huge en ben met 38 weken voor het laatst in bad gegaan haha
Haha wacht maar tot je 40 weken bent Ik draaide op m'n zij en dan op handen en knieën. Op je knieën gaat zitten en dan omhoog komen. Water daarna pas weg laten lopen.
We hebben nog altijd de badkamer gerenoveerd, aangezien we aan het sparen zijn voor een uitbouw dus ik heb beugels aan de muur
Haha, zo herkenbaar allemaal. Toen ik 36 weken zwanger was gingen we naar een Landal huisje met een smal bad. Mijn man moest mij echt helpen want ik kwam er niet uit. Nu gaan we over een paar weken de badkamer verbouwen en krijgen we ook een bad. Ben benieuwd hoe dat dan gaat.