Hoi Ik heb even een vraagje en misschien loop ik ook wel vooruit op de zaken, maar hoe zit het nu met foliumzuur? Ik ben nu 6 dagen overtijd en ga morgen testen op zwangerschap (geen duidelijke verschijnselen en sinds nov gestopt met de pil). Ik slik nu nog geen foliumzuur (ga ik gelijk halen met een zwangerschapstest). Heb begrepen dat het wel het beste geweest was toen ik met de pil stopte Ben ik nu te laat? En hoeveel groter is de kans dan nu op een kindje met down of open ruggetje? Moet ik dan (mocht ik wel al zwanger zijn) een hogere dosis nemen? Alvast bedankt voor het antwoorden!
Hoi busybusy, Foliumzuur word geadviseerd te starten 4 weken voor de zwangerschap en te stoppen als je 10 weken zwanger bent. Als je nu nog begint ben je nog niet te laat! je kan het dan nog mooi 5-6 weken gebruiken. Groetjes imke
hoi immie nee heb nog niet getest. ik ga morgen testen, want wil met ochtendurine testen (is het beste toch?) ik zal het je nog wel laten weten wat eruit gekomen is. alvast bedankt voor je antwoorden!
hoi immie nou heb net twee tests gedaan (kruidvat en cb) en allebei negatief zal waarschijnlijk ooit wel een keer weer ongi worden, maar weet dus niet wanneer.... Had eigenlijk wel goede hoop nu ik mijn langste cyclus ooit heb, maar het heeft dus niet zo mogen zijn. Ik weet ook niet wanneer ik nu het beste kan gaan klussen nu dit lichaam zo in de war is heb wel gelijk een potje foliumzuur gekocht. Heb ik dat in ieder geval wel al in huis Bedankt voor je luisterend oor! liefs,
Hoi busybusy, Als je niet bent gestopt met de pil kan je cycles nog even wat onregelmatig zijn. Meestal word er geen cycles overgeslagen maar duurt het even voor het weer op gang is. Wacht het nog even af maak je je zorgen dan kan je ook naar je huisarts gaan voor advies. Graag gedaan, Imke
Ik heb 3x cyclus van precies 25 gehad na het stoppen met de pil (3-fasenpil trigynon), nu dus al 7 dagen overtijd. Ik wacht nog wel een weekje, doe dan weer een test en als die weer negatief is maar even naar de huisarts denk ik.