Hoofdje in de nek.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babs2, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs2

Babs2 Actief lid

6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Het zoontje van mijn zus (nu bijna 3 maanden oud) legde eigenlijk al snel vanaf zijn geboorte steeds zijn hoofdje steeds in zijn nek. Mijn zus kreeg te horen dat dit koppigheid is. Ik heb het idee dat dat het niet is. Ookal ligt hij rustig in de kinderwagen dan nog gaat hij met zijn hoofd achterover. Heeft er iemand een idee wat dit kan zijn? Ik vind het nl heel vreemd.

Groetjes Babs.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nichtje van mij ook en zo slaapt ze ook en lag ze t lekkerste hoor. T kon geen kwaad volgens de fysio en osteopaat en nu doet ze dit ook niet meer. Ze is nu 7 maanden.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise deed het ook in het begin... ze deed dit trouwens al toen ze in mijn buik lag, tijdens de echo zag je zelfs de halsslagader in haar keel lopen hierdoor.

Eigenlijk heb ik er nooit zo bij stil gestaan maar ze doet het al een hele tijd niet meer.

4. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura deed dat in het begin ook heel erg! Ik heb ook de hele tijd haar hoofdje terug gelegd. Maar niets hielp! Ze stopte ermee toen ze een maand of 5 was.

5. Babs2

Babs2 Actief lid

6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Ben blij te lezen dat het dus eigenlijk geen kwaad kan! Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes!

Deel Deze Pagina