hi, mijn zoontje is 13 weken oud. hij had 3 dgn terug zijn 2de vaccinatie gehad. nu merk ik dat hij minder drinkt dan normaal. normaal gesproken kon hij ook niet meer dan 120cc op elke 3 uur maar hij kwam toch gewoon normaal aan. laatste keer woog hij 5550 kg. hij had een normale eetlust maar na de vaccinatie drinkt hij nog maar 80/90cc per 2 of 3 uur. ik heb ook het gevoel dat hij wat afgevallen is of kan dat niet zo snel na een vaccinatie. hij is ook hangerig. mijn vraag komt dus er op neer of het normaal is dat baby's minder eetlust hebben na een vaccinatie? NewMum
Dat kan zeker. Even in de gaten houden dat het niet te lang gaat duren en dat hij voldoende plasluiers behoud. Ilja
hi, bedankt voor de reactie. wat bedoel je met niet te lang duren? hoelang kan zoiets meestal duren? want het is nu 4 dagen geleden en nog steeds drinkt hij minder dan normaal en ook spuugt hij meer dan normaal. maar kunnen baby's inderdaad na een vaccinatie wat afvallen? ik wacht op u antwoord. NewMum
Minder drinken naar aanleiding van een vaccinatie duurt meestal 1 a 2 dagen. Misschien dat je zoontje wat anders onder de leden heeft. Momenteel zijn veel kindjes verkouden. Afvallen van een vaccinatie ken ik niet. Ilja